مشاوره شغلی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) طی شب های محرم در گلستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: این ستاد با دایر کردن چادر پاسخگویی و مشاوره کارآفرینی در شب های محرم در گلستان به سوالات جوانان در امر اشتغال پاسخ می دهد.

محمدمهدی سلمان زاده شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهارکرد: ۱۰ هزار پرس غذای نذری در دهه دوم عزای امام حسین (ع) این ستاد با هدف برنامه های فرهنگی اجتماعی و با همکاری اداره کل اوقاف و امور خیریه و هیئت عزاداری حسین جان (ع) گرگان طبخ و توسط هیئات و گروه های جهادی همکار ستاد، هر شب در حاشیه شهر توزیع می شود.

سلمان زاده گفت: با عنایت با برگزاری مراسم عزاداری امام حسین (ع) در دهه دوم محرم در امامزاده عبدالله (ع) گرگان طبخ و توزیع غذا هر شب در بین نیازمندان انجام می شود.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) گلستان در کنار این مراسم، با دایر کردن چادر پاسخگویی و مشاوره کارآفرینی بنیاد برکت، توسط تسهیلگران و مجریان طرح برکت به سوالات جوانان در امر اشتغال پاسخ می دهد که با استقبال خوبی هم همراه است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان بیان کرد: این ستاد در قالب طرح احسان الحسین (ع) در روزهای غدیر و محرم هم در سراسر استان حمایت‌های گسترده ای را به هیئات شاخص و خیریه‌های استان داشته است.

کد خبر 2273

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =