ساخت تعداد ۹۰ مدرسه با همکاری اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان

مدرسه‌ سازی بنیاد برکت، انقلابی در توسعه‌ی عدالت آموزشی کشور

منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان هرمزگان عنوان نمود در هرمزگان تاکنون ازسوی بنیاد برکت وابسته به ستاد تعداد ۹۰ مدرسه با همکاری اداره کل نوسازی ،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان ساخت شده است.
دانشمند عنوان نمود مدرسه‌ سازی بنیاد برکت، انقلابی در توسعه‌ی عدالت آموزشی کشور ایجاد کرده است.

دانشمند گفت : بنیاد برکت تاکنون درتوسعه ،نوسازی و تجهیز مدارس تعداد ۹۰ مدرسه در استان هرمزگان مشارکت کرده است.

لذا در خصوص پروژه های مشارکتی مدرسه سازی بنیاد برکت در استان هرمزگان اظهار کرد: بنیاد برکت تاکنون ۷۵ مدرسه در قالب ۴۳۹ کلاس درس را به این‌ استان اهداء نموده است.
وی‌ همچنین افزود : این بنیاد از سال ۹۰ جهت نوسازی ، توسعه وتجهیز مدارس استان هرمزگان در قالب ۴۳۹ کلاس درس مبلغ ۴۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.
دانشمند عنوان نمود ، حسب تاکیدات مقام معظم رهبری درخصوص احداث فضای آموزشی درمناطق کمترتوسعه و متعاقبا"دستور ریاست محترم ستاد توسعه وتجهیز مدارس درکشور و همچنین درهرمزگان در ادامه با تاکید بر لزوم به ساخت مدارس در مناطق محروم تصریح کرد: بنیاد برکت در حال حاضر در سالجاری تعداد ۱۵ پروژه در قالب ۲۲ کلاس با اعتباری بالغ برمبلغ ۴ میلیارد تومان مشارکت کرده است.
به گفته مدیرکل ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان هرمزگان، بنیادبرکت جهت ساخت مدارس در مناطق محروم استان  مشارکت نموده است.
این مسوول با اشاره بر اینکه مدرسه‌سازی یکی از بنیادی‌ترین و ماندگارترین اقدامات بنیاد برکت در مناطق محروم و کم‌برخوردار است، اظهار کرد: بنیاد برکت در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبر انقلاب و سیاست‌های ابلاغی از سوی ریاست محترم ستاد اجرایی فرمان امام(ره) نهضت مدرسه‌سازی را به منظور توسعه فضاهای آموزشی، توزیع عادلانه امکانات تحصیلی و برقراری عدالت اجتماعی در مناطق محروم و روستایی بنا نهاده که در این مقوله توجه ویژه ای نیز به استان هرمزگان داشته است .
دانشمند در پایان عنوان نمود نهضت مدرسه‌سازی بنیاد برکت، انقلابی در توسعه‌ی آموزشی کشور ایجاد کرده است.
گفتنی است؛فلسفه وجودی بنیاد برکت، فعالیت دررفع محرومیت زایی کشور است که کمک و همیاری برای بهبود و ارتقای توانمندی اقتصادی و کارآفرینی افراد، گروه‌ها و واحدهای کسب و کار مستعد فعالیت و فاقد دانش و مهارت لازم در مناطق محروم و کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور، در راستای تحقق اهداف سند چشم‌انداز جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای مقام معظم رهبری است.

کد خبر 2309

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =