فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) الگویی برای بخش‌های مختلف جامعه است

اهتمام ویژه ستاد برای تامین نیازهای دانش آموزان محروم می تواند به عنوان الگویی برای همه افرادی که می خواهند قدم خیری برای طبقات کمتر برخوردار استان بردارند، قرار بگیرد.

استاندار یزد در آیین پویش مشق احسان:

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) ، دکتر طالبی در آیین پویش مشق احسان که توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منظور تامین نوشت‌افزار دانش‌آموزان کم‌برخودار اجرایی شده است، با اشاره به استفاده از ظرفیت های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در سال های گذشته، گفت: در نخستین ماه های پذیرش مسئولیت استانداری، به عنوان اولین ملاقات های سطح ملی با رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دیدار و در خصوص افزایش ارتباطات جهت توسعه مناطق محروم و محرومیت زدایی گفتگو شد.
استاندار یزد ادامه داد: خوشبختانه با رویکرد خوب و دستورات رئیس ستاد، ارتباط و هماهنگی بسیار خوبی برقرار شد و از قبل این هماهنگی ها پای بنیاد برکت، بنیاد احسان و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، در موضوعات مختلف به استان باز شد و اقدامات و فعالیت های خوبی در استان انجام شد.
وی احداث مسکن و حمایت از طرح های اشتغالزایی را از اقدامات انجام شده در استان توسط این ستاد دانست و یادآورشد: یکی از افتخارات استان یزد، بهره برداری از نخستین طرح اقدام ملی مسکن کشور در استان است که این امر با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و وزارت راه و شهرسازی محقق شد و دیگر پروژه های مسکن نیز در حال اجرا است.
دکتر طالبی افزود: این ستاد در زمینه کمک های مومنانه در دوران کرونا نیز اقدامات و فعالیت های خوبی را در سطح استان و ملی انجام داد.
استاندار یزد در ادامه به نگاه ویژه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به توسعه شهرستان های کمتر برخوردار اشاره و خاطرنشان کرد: این نوع نگاه، زمینه ساز انجام بعضی از فعالیت ها در بعضی از شهرستان ها مثل بهاباد و خاتم، با هماهنگی و همراهی این ستاد شد که شایسته تشکر و قدردانی است.
وی حوزه اقتصاد دانش بنیان و فناوری و نوآوری را از رویکرد های توسعه ای استان یزد برشمرد و گفت: خوشبختانه در پرتو ارتباط برقرار شده با ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، همکاری های خوبی در حوزه های مختلف حتی در حوزه اقتصاد دانش بنیان و حوزه فناوری و نوآوری شکل گرفته و حمایت های خوبی برای اجرای پروژه های استان در این حوزه ها، از طریق ستاد، صورت میگیرد.
دکتر طالبی به پویش ملی مشق احسان در آستانه سال تحصیلی جدید اشاره کرد و افزود: اهتمام ویژه ی ستاد برای تامین نیازهای دانش آموزان محروم می تواند به عنوان الگویی برای همه افرادی که می خواهند قدم خیری برای طبقات کمتر برخوردار استان بردارند، قرار بگیرد.

کد خبر 2363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =