کمک ۶۰ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای مقابله با کرونا در استان بوشهر

بوشهر- تقی‌زاده مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان بوشهر از کمک ۶۰ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای مقابله با کرونا در استان بوشهر خبر داد.

سید محمدحسن تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در سال جاری و با توجه به مشکلات جامعه، همواره یار و مددکار قشر ضعیف جامعه بوده و نسبت به کمک به حوزه سلامت نیز اهتمام خاصی داشته است.

وی افزود: تامین اقلام بهداشتی و درمانی برای حوزه درمان استان بوشهر در شش ماه اخیر و همچنین کمک به خانوارهای آسیب دیده از ناحیه کرونا، مورد استقبال جامعه هدف قرار گرفته و امیدواریم این روند تداوم یابد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان بوشهر خاطر نشان کرد: در ماه جاری بیش از ۵ هزار بسته معیشتی به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در میان خانواده‌های کمتربرخوردار و خانواده‌هایی که از ناحیه کرونا آسیب معیشتی دیده‌اند، کمک شده است.

تقی‌زاده از کمک ۶۰ میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام برای مقابله با کرونا در استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر کمک ۱۰ میلیارد ریالی به خانواده‌های مستضعف و آسیب دیده از کرونا، بیش از ۵۰ میلیارد ریال نیز از طرف ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره) در استان بوشهر به بخش درمان برای مقابله با کرونا کمک شده که مجموعا بیش از ۶۰ میلیارد ریال در چند ماه اخیر کمک کرده‌ایم.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی در بحث تامین واکسن مورد نیاز جامعه نیز اقدامات ارزشمندی انجام داده و اکنون واکسن کووبرکت با استقبال بسیار خوبی از طرف مردم مواجه شده است.

کد خبر 2427

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =