اعزام کاروان سلامت دام ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به بهمئی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از اعزام کاروان سلامت دام به منطقه محروم پهنک بخش ممبی از توابع شهرستان بهمئی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد شایان نادری با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ر ه) در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از آخرین اقدامات این مجموعه، راه‌اندازی کاروان سلامت دام به منظور خدمات رسانی در مناطق محروم و عشایری استان می باشد.

نادری گفت: در اولین گام، این کاروان به منطقه محروم پهنک از توابع شهرستان بهمئی اعزام شد تا مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و در حد توان این مشکلات برطرف شود.

وی با بیان اینکه جهت خدمات رسانی به روستاییان و عشایر برخی از مناطق را به عنوان پایلوت در نظر گرفتیم تا دام‌های سبک و سنگین و طیور و زنبور عسل آن‌ها را سرویس‌دهی کنیم، یادآور شد: تعداد ۲۰ هزار دام روستاییان و عشایر پهنک را در زمینه‌های مختلف از جمله واکسن، سمپاشی، آموزش دامپزشکی و اصول مربوط به نگهداری دام و موارد دیگر خدمات‌دهی کردیم.

نادری افزود: همچنین در کنار این کاروان، با حضور پزشکان جهادی توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی را برای کلیه اهالی منطقه داشتیم و با همکاری بسیج جامعه پزشکی افراد بالای ۱۸ سال آن منطقه را در برابر کووید ۱۹ واکسینه کردیم.

وی با اشاره به اینکه  باید از اقدامات و همکاری‌های شرکت گسترش توسعه گری پردیس،اداره امور عشایراستان و همچنین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدردانی کنیم یادآور شد: پایلوت بعدی ما شهرستان مارگون خواهد بود که کاروان سلامت دام به این منطقه سفر خواهد کرد.

کد خبر 2464

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =