حضور نماینده رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق زلزله‌زده اندیکا

با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام، از اولین لحظات وقوع زلزله روز گذشته در اندیکای خوزستان تیم‌های امدادی و کمکی بنیاد احسان به منطقه اعزام و اقدامات حمایتی از آسیب‌دیدگان آغاز شده است.

مدیرعامل بنیاد احسان که صبح امروز (یکشنبه) با دستور رئیس ستاد اجرایی فرمان امام به منطقه زلزله‌زده اندیکا سفر کرده، با اعلام این مطلب افزود: از همان لحظات ابتدایی تیم‌های امدادی ستاد اجرایی فرمان امام به این مناطق اعزام و به یاری مردم شتافتند و محموله‌ای به ارزش یک میلیارد تومان برای توزیع بین زلزله‌زدگان به منطقه ارسال شد. 

سعید سلیمانی با اشاره به وقوع زمین لرزه ۵ ریشتری روز شنبه در خوزستان گفت: در اولین قدم و با توجه به کمبود مواد غذایی و آب شرب سالم، ۱۰۰۰ بسته معیشتی شامل موادخوراکی و ۳۰۰۰ آب معدنی به اندیکا ارسال شد.

مدیرعامل بنیاد احسان افزود: باتوجه به برودت هوا و نیاز مردم به وسایل گرمایشی ۲۰۰ بخاری و وسیله‌ گرمایشی نیز به منطقه ارسال شده و توسط نیروهای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان امام بین مردم آسیب‌دیده در حال توزیع است.

وی خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌ها ۵۰۰ خانه در این منطقه تخریب کامل شده‌اند و لذا برای اسکان مردم نیز تاکنون ۵۰ عدد چادر، ۲۰۰ تخته پتو و ۲۰۰۰ مترمربع عایق پلاستیکی به منطقه ارسال کردیم و مناطقی را هم برای نگهداری و محافظت از دام‌های روستاییان تدارک خواهیم دید.

کد خبر 2561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =