ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۸۰ هزار بسته‌ معیشتی در سمنان توزیع کرد

رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان گفت: بیش از ۸۰ هزار بسته معیشتی از زمان شیوع کرونا تا کنون در بین نیازمندان و قشرآسیب‌دیده از کرونا در استان توزیع شد.

حامد احمدی روز دوشنبه در حاشیه آغاز ششمین مرحله رزمایش بزرگ احسان و مواسات در حسینیه شهدای گمنام ستاد سپاه استان سمنان به خبرنگاران اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان تا روزی که کرونا در جامعه ریشه‌کن نشده و افراد نیازمند وجود دارند، کمک‌های معیشتی توزیع خواهد کرد.
وی ادامه داد: اکنون برای کمک مومنانه به افراد محروم و آسیب‌دیده ناشی از کرونا در استان سمنان، اولین گام از ششمین مرحله همدلی و احسان با توزیع ۲۰ هزار بسته معیشتی از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان آغاز شد.
وی اضافه کرد: ۱۰ هزار بسته نوشت افزار و ۵۰ عدد تانکر آب نیز در اولین گام از ششمین مرحله همدلی و احسان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان برای توزیع بین جامعه هدف تهیه شد.
احمدی تصریح کرد: روستاها و شهرهای کم‌برخوردار جامعه هدف برای توزیع بسته‌های کمک معیشتی و روستاهای مواجه با تنش آبی جامعه هدف طرح توزیع تانکر آب هستند.
وی خاطرنشان کرد: کمک مومنانه در قالب ششمین مرحله همدلی و احسان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) تا ماه آینده ادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: از زمان شیوع ویروس کرونا تلاش‌ها برای دستگیری از نیازمندان بیشتر شد و همه ارکان دغدغه مند در حوزه کمک رسانی به سمت مردم شتافتند.
رییس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان بیان کرد: محرومیت‌ زدایی از جامعه از اولویت‌های اصلی این ستاد است و برای تحقق این راهبرد از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند.

/ایرنا

کد خبر 2577

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =