توزیع ۴۳۰۰بسته معیشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد

تعداد ۴۳۰۰بسته معیشتی توسط بنیاداحسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه وبویراحمد   معاون اجتماعی ستاداجرایی فرمان امام در این آئین ضمن تقدیر از اصحاب رسانه فعال جهت پوشش برنامه‌های خیرخواهانه ستاد اجرایی گفت: امروز مرحله ششم رزمایش احسان و همدلی را آغاز خواهیم کرد که طی آن ۴۳۰۰ بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و حبوبات توسط گروه های جهادی و تشکل های مردمی در سراسر نقاط محروم استان و حاشیه شهرها توزیع خواهد شد.
ابوذر صناعی نیا افزود: بنا بر تدبیر صورت گرفته طی ۵ فاز این رزمایش انجام خواهد شد و تا پایان سال ادامه دارد.

نماینده ولی فقیه در استان نیز در این آئین ضمن تبریک ایام خجسته آغاز ولایت امام عصر گفت: در شرایط کنونی که مردم روزگار سختی را پشت سر می‌گذارند و معضلات و مشکلات معیشتی فراوان شده است، ستاد اجرایی در وسط میدان قرار گرفته و با آسیب دیدگان در این شرایط سخت کمک می کنند.
حجت الاسلام سید نصیر حسینی افزود: بسته های معیشتی اثرگذاری که برای آسیب دیدگان در نظر گرفته شده قابل تقدیر است و دعا می کنیم این بیماری و معضلات دیگر برطرف شود و این بسته ها برکاتی هستند که نصیب مردم شده است.
وی ضمن تقدیر از مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام جهت تهیه این بسته‌ها و سایر خدمات گفت: این نهاد انقلابی که در شرایط مختلف کنار مردم بوده، با تهیه این بسته‌ها به عنوان مسکن فوری به یاری نیازمندان شتافتند، اگرچه ایشان دنبال رفع اصولی و درمان معضلات هستند و طرح‌های خوبی هم در دست اقدام دارند.
وی ادامه داد: ستاد اجرایی در زمینه تولید گیاهان دارویی هم ورود پیدا کرده و امیدواریم تولید و اشتغال پایدار ایجاد شود که نیاز چندانی به این بسته‌ها هم نباشد، اگرچه در شرایط کنونی مردم نیاز به این کمک‌های اضطراری و فوری دارند.
وی در پایان ضمن تقدیر از ستاد اجرایی فرمان امام گفت: از هیئت امنای مسجد صاحب الزمان نیز که در این اقدام خیرخواهانه همکاری لازم را داشتند تشکر می کنیم

کد خبر 2605

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =