اجرای پویش «احسان دانش» ستاد اجرایی لرستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان از اجرای پویش «احسان دانش» به همت قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان این ستاد ویژه دانش‌آموزان مناطق کمتربرخوردار استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی لرستان؛ مهندس مجید طائف، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) لرستان، با اشاره به برگزاری پویش «احسان دانش» به همت بنیاد احسان این ستاد گفت: این پویش با هدف عدالت آموزشی، ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان پایه اول تا ششم مقطع دبستان در مناطق حاشیه‌ای کم برخوردار روستایی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به جزئیات و روند اجرای پویش احسان در لرستان گفت: در این پویش کاربرگ‌های آموزشی به صورت هفتگی در اختیار دانش آموزان مناطق هدف قرار گرفته و در پایان روند پیشرفت تحصیلی آنان پایش و ارزیابی شده و برنامه.های آتی مدنظر قرار می‌گیرد.

مهندس طائف با بیان اینکه شناسایی دانش آموزان گروه هدف توسط گروه‌های مردمی فعال در حوزه آموزشی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: این برنامه در سطح ۴۰۰۰ دانش‌آموز و با همراهی و همکاری معاونت ابتدایی سازمان آموزش و پرورش و با محوریت قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان در سطح ۱۲ شهرستان انجام می‌شود.

مدیرکل ستاد اجرایی لرستان با یادآوری اینکه در ادامه فعالیت‌های بنیاد احسان در سال جاری رزمایش مشق احسان با توزیع  5500 پک لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند در مناطق حاشیه ای شهرها و مناطق کم برخوردار انجام شد، اظهار کرد: همچنین رزمایش راه ابریشم با هدف تقویت دانش آموزان رشته‌های تجربی و ریاضی جهت آمادگی کنکور به تعداد هزار نفر برگزار شد که در این راستا پک‌های آموزشی به ارزش 10 میلیون و در مجموع 10 میلیارد تومان به‌صورت مجازی، توسط مشاوران مرکز و استان تهیه و به صورت رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گرفت.

اجرای پویش «احسان دانش» ستاد اجرایی لرستان

کد خبر 7084

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =