در ادامه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه ۳۴۰بسته معیشتی در شهرستان فردوس توزیع شد.

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان افزود . در این مرحله از رزمایش بیش از 300 بسته معیشتی شامل برنج -حبوبات-روغن- رب- قند و شکر و ... به ارزش هر بسته 400 هزارتومان بین نیازمندان و اقشار کم برخوردار شهرستان با محوریت امام جمعه محترم، فرمانده سپاه و گروه های جهادی همکار با ستاد توزیع میشود. 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان جنوبی، در ادامه رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه امروز در شهرستان فردوس ۳۴۰بسته معیشتی به ارزش ۱۰۲میلیون تومان بین اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

موسوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان افزود . در این مرحله از رزمایش بیش از 300 بسته معیشتی شامل برنج -حبوبات-روغن- رب- قند و شکر و ... به ارزش هر بسته 400 هزار

تومان بین نیازمندان و اقشار کم برخوردار شهرستان با محوریت امام جمعه محترم، فرمانده سپاه و گروه های جهادی همکار با ستاد توزیع میشود. 

در ادامه مراسم امام جمعه و فرمانده سپاه شهرستان از اقدامات ارزشمند ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مباحث کمک های مومنانه- اشتغالزایی - خدمات اجتماعی و زیربنایی و اقتصادی شهرستان فردوس تقدیر و تشکر نمودند . 

کد خبر 2619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =