افتتاح خوابگاه دانشجویی ۲۱۶ نفره ۱۵ خرداد دانشکده بهداشت دامغان

خوابگاه دانشجویی ۱۵ خرداد دانشکده بهداشت دامغان با حضور ویدئوکنفرانسی محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بهره‌برداری شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان سمنان در حاشیه این افتتاح به ایرنا، گفت: خوابگاه دانشجویی ۱۵ خرداد دانشکده بهداشت دامغان زیر مجموعه ۱۴ خوابگاه دخترانه طرح خورشید است که ظرفیت اسکان ۲۱۶ دانشجو را دارد. 

حامد احمدی ادامه داد: این طرح در زمینی به مساحت ۴ هزار و ۵۰۰ متر مربع و با اعتبار ۳۶۰ میلیارد ریال ایجاد و تجهیز شد. 

وی اضافه کرد: با توجه به قرار گرفتن استان سمنان در همجواری پایتخت، همه سمنان را استان برخوردار تصور می‌کنند در حالی که با سفر به مناطق دور و محروم، متوجه می‌شویم که این استان نیز باید جزو استان های محروم به صورت ویژه دیده شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان سمنان تصریح کرد: با نیازسنجی های انجام شده، در شهرهای سمنان، آرادان و شاهرود کمبود فضای خوابگاه دانشجویی وجود دارد که امیدواریم بتوانیم با یک برنامه مطلوب، خدمات لازم را به سایر شهرهای استان ارائه کنیم. 

در این آیین نوید دانایی رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان حضور داشت.

به گزارش ایرنا، دانشکده بهداشت دامغان دارای ۳۷۹ نفر دانشجو در سه رشته مهندسی بهداشت محیط، مهندسی بهداشت حرفه ای و مهندسی آموزش بهداشت است. 

این دانشکده از سال۱۳۷۰ تاسیس و تاکنون ۲ هزار و ۳۸۲ نفر دانش آموخته داشته است.

/ایرنا

کد خبر 2631

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =