نشست جمعی از دانشجویان نخبه اصفهان با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

جمعی از دانشجویان با مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) دیدار و گفتگو کردند.

روز گذشته جمعی  دانشجویان نخبه اصفهان ضمن حضور در محل ستاد اجرایی فرمان امام در استان اصفهان، با دکتر حاجی رحیمیان  مدیر کل ستاد اجرایی دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که بنا به درخواست مجمع عالی نخبگان برگزار شد، ابتدا گزارشی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام در حوزه‌های مختلف و دستاوردهای این مجموعه در بخش مقابله با کرونا و به ثمر نشستن تلاش دانشمندان دارویی، اشتغالزایی در مناطق محروم کشور، خدمات امدادی و اضطراری در مواقع بحران مانند سیل و زلزله، توزیع بسته‌های معیشتی و حمایتی با به کارگیری توان گروه‌های جهادی و انقلابی، جنبش احیای کارخانه‌های تعطیل و نیمه تعطیل، اقدامات زیربنایی در مناطق کم‌برخوردار، اقدامات درمانی در حوزه ناباروری و کاشت حلزون، اقدامات گسترده برای تأمین امنیت زنجیره غذایی در حوزه دام و کشاورزی و... به آنان ارائه شد.

درادامه، دانشجویان در فضایی صمیمی به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و به بعضی نکات از جمله بر لزوم ارتباط هرچه بیشتر ستاد اجرایی فرمان امام با دانشگاهها و بدنه دانشجویی، لزوم به کارگیری نیروهای انقلابی و تازه نفس در نهادهای انقلابی تأکید کردند.

در پایان این دیدار اعضای مجمع عالی نخبگان ، از اقدامات گسترده ستاد اجرایی به ویژه در خصوص مقابله با کووید19 و تولید نخستین واکسن ایرانی کرونا، اشتغالزایی و محرومیت‌زدایی از مناطق کم‌برخوردار، اعتماد و حمایت از جوانان نخبه و موسسات دانش‌بنیان و عمل به اقتصاد مقاومتی، ورود به موقع برای رفع بحرانهای ناشی از تحریمها و سومدیریتها در کشور و احساس تکلیف در برابر مشکلات مردم تقدیر و تشکر کردند.

کد خبر 2660

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =