آغاز طرح مثبت حرکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان یزد

طرح مثبت حرکت ستاد اجرایی فرمان امام صبح امروز با حضور تعدادی از خانواده‌های معلولین یزد آغاز گردید، طرحی که قرار است همچنان تداوم داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی ستاد،طرح مثبت حرکت ویژه کودکان معلول زیر ۱۴ سال است که بر اساس تفاهم نامه منعقد شده بین ستاد اجرایی فرمان امام و سازمان بهزیستی کل کشور قرار است در سطح کشور تعداد ۲۷ هزار دستگاه ولیچر ایرانی بین جامعه هدف توزیع شود ، مراسم آغازین این طرح  صبح امروز با حضور دکتر عطابخش رئیس بهزیستی  و آقای مختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان یزد و تعدادی از خانواده های معلولین در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برگزار گردید.

علی اکبر محمدپناه رئیس ستاد اجرایی فرمان امام استان یزد با اشاره به این‌که در فاز اول اجرای این طرح تعداد ۲۵۰۰ دستگاه ولیچر به ارزش پنج میلیارد تومان در سطح کشور در حال توزیع است، تصریح کرد: در استان یزد نیز تعداد ۷۵ دستگاه ولیچر در قالب فاز نخست اجرای طرح توزیع شده است.

احسان عابدی معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان یزد با بیان این که طرح مثبت حرکت در راستای شتابدهی یکی از طرح‎‌های ستاد است، گفت: اینبار طرح مذکور متفاوت از سایر طرح‌های گذشته در ستاد فرمان امام شروع شده است به طوری که با معاونت‌های متعدد ستاد، به صورت موضوعی جهت خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم اقدام می‎شود.

وی با اشاره به این که با کمک نهادهای خدمات رسان به مردم نیازمند جامعه کمک می‌شود، تصریح کرد: ۲۷ هزار معلول کشور مشمول این طرح هستند که در فاز اول، معلولان با سنین کمتر از ۱۴ سال مورد نظر طرح قرار دارند.

عابدی همچنین با تاکید بر این که این ویلچرها به دست معلولان تحت پوشش تولید شده است، گفت: اشتغالزایی برای معلولان یکی از اقدامات ستاد مرکزی است که چنین اقلامی به اهتمام و به دست این عزیزان تولید می‎شود و امیدوار هستیم که به زودی تمام معلولان کشور بتوانند از این فرصت استفاده کنند.

دکتر عطابخش مدیر کل بهزیستی استان یزد - 1400/08/23

مراسم آغاز طرح مثبت حرکت استان یزد - 1400/08/23

1400/08/23

کد خبر 2731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =