مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان اردبیل از اعطای ۱۷۰ دستگاه ویلچر به معلولان جسمی خبر داد.

مهدی افتخاری عصر امروز در آیین طرح مثبت حرکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و تامین ۲۷ هزار ویلچر برای معلولان مناطق کم‌برخوردار کشور که در محل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ۱۷۰ ویلچر از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) با مشارکت بنیاد خیریه آبشار به معلولان جسمی استان اردبیل اهدا شد.

مهدی افتخاری عصر امروز در آیین طرح مثبت حرکت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و تامین ۲۷ هزار ویلچر برای معلولان مناطق کم‌برخوردار کشور که در محل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: ۱۷۰ ویلچر از طرف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) با مشارکت بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها به معلولان جسمی استان اردبیل اهدا شد.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) همواره در کنار بهزیستی است و تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد توان خود بخشی از دغدغه‌ها و مشکلات افراد تحت پوشش این سازمان را برطرف کند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) تصریح کرد: این ستاد در حوزه‌های مختلف عمرانی، اقتصادی، اجتماعی و... در سراسر کشور فعال است و در استان اردبیل نیز خدمات متنوعی در این حوزه‌ها به هم‌وطنان ارائه می‌شود که به طور مثال از ابتدای شیوع کرونا تاکنون بیش از ۱۴۰ هزار بسته معیشتی، بهداشتی و نوشت‌افزار در بین نیازمندان توزیع شده است.

مشارکت ستاد اجرایی در ساخت ۲۸ مدرسه در مناطق محروم اردبیل

افتخاری با اشاره به فعالیت‌های عمرانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) عنوان کرد: ساخت اختصاصی مدارس در استان و همچنین مشارکت در ساخت ۲۸ مدرسه در مناطق محروم از جمله همکاری این ستاد با اداره‌کل نوسازی مدارس استان بوده است و علاوه بر آن در حوزه مسجدسازی نیز فعال هستیم و در ساخت بالای ۶۰ مسجد در استان اردبیل مشارکت داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در حوزه اقتصادی که از سال ۹۸ حمایت از مشاغل خرد و خانگی مطرح شد بیش از یک هزار و ۳۰۰ مورد وام کم‌بهره به فعالین این حوزه‌ها پرداخت شد که انتظار داریم تا پایان سال تعداد وام‌های اشتغال خرد خانگی را به ۳ هزار مورد افزایش دهیم و علاوه برآن وام‌های کارگاهی را هم به تازگی شروع کرده‌ایم.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) استان اردبیل گفت: اجرای پویش‌های مختلف از جمله پویش نذر احسان نیز از دیگر فعالیت‌های حوزه اجتماعی بود که در راستای حمایت از دانش‌آموزان بی‌بضاعت و کم‌بضاعت برگزار شد.

کد خبر 2864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 2 =