احداث دو بلوک خوابگاه متأهلی ۱۴ واحدی در دانشگاه محقق اردبیلی

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از احداث دو بلوک خوابگاه متأهلی ۱۴ واحدی در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

معاون اجتماعی بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از احداث دو بلوک خوابگاه متأهلی ۱۴ واحدی در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد.

مجتبی ابراهیمی در روز 13 آذر در بازدید از دانشگاه محقق اردبیلی با اعلام این خبر افزود: این خوابگاه‌ها با معماری ایرانی اسلامی و با استفاده از بهترین و به‌روزترین استانداردهای فنی احداث می‌شود.
وی با اشاره به فعالیت‌های جمعیت محور بنیاد ادامه داد: بنیاد ۱۵ خرداد پروژه‌های خوابگاه سازی را در قالب طرح خورشید شروع کرده است و عمده فعالیت‌های آن در مناطق محروم است.
ابراهیمی با اشاره به تأمین زمین موردنیاز توسط دانشگاه ابراز امیدواری کرد: در صورت شروع به‌موقع عملیات اجرایی، شاهد افتتاح خوابگاه‌ها در ۱۶ آذر ۱۴۰۱ باشیم.
رئیس دانشگاه محقق اردبیلی با اشاره به تاریخچه تأسیس و فعالیت دانشگاه گفت: دانشگاه محقق اردبیلی در حال حاضر با بیش از ۱۱ هزار و ۵۰۰ دانشجو در ۲۸۱ رشته در حوزه‌های فنی و مهندسی، کشاورزی، علوم‌انسانی و علوم پایه و حدود ۴۰۰ عضو هیئت‌علمی تمام‌وقت مشغول فعالیت‌های علمی است.
عزیز حبیبی با اشاره به سطح ارتقای رتبه دانشگاه در رتبه‌بندی‌های ملی و بین‌المللی افزود: در سال‌های اخیر توفیقات خوبی حاصل شده است.
وی با بیان اینکه در حوزه خوابگاه‌ها کمبود داریم، افزود: باتوجه‌به شرایط سخت اقتصادی تلاش شده است قسمتی از این کمبودها را با مشارکت خیرین و با استفاده از این ظرفیت جبران کنیم.
حبیبی ضمن اشاره به اینکه دانشگاه همکاری‌های لازم را انجام می‌دهد، ابراز امیدواری کرد: با تأمین اعتبار موردنیاز تا یک سال آینده عملیات احداث این خوابگاه‌ها به اتمام برسد.
 مهدی افتخاری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام اردبیل هم ضمن اعلام همکاری لازم در خصوص احداث خوابگاه ابراز امیدواری کرد که همکاری ستاد اجرایی با دانشگاه افزایش یابد.

کد خبر 2866

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =