از توزیع ۲۰ تن گوشت قرمز تا اهدای وسایل گرمایشی و جهیزیه در مناطق محروم استان ایلام توسط ستاد اجرایی فرمان امام

به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام اقلام حمایتی به ارزش ۳.۵ میلیارد تومان در مناطق محروم ایلام توزیع شد.

مدیرعامل بنیاد احسان در حاشیه سفر به ایلام با اعلام این خبر افزود:۲۰ تن گوشت گوسفندی در مرحله هفتم رزمایش "همدلی و احسان" در استان ایلام توزیع شد.

سعید سلیمانی ادامه داد: همچنین در قالب پویش "دلگرمی احسان" نیز ۱۸۰ سری وسایل گرمایشی بین مناطق محروم استان توزیع میشود.

وی افزود: ۷۶ سری جهیزیه نیز تهیه شده و توسط گروه‌های جهادی بین زوج‌های کم‌برخوردار استان اهدا خواهد شد.

سلیمانی در خصوص ارزش این اقلام گفت: ارزش ریالی این حمایت‌ها ۳.۵ میلیارد تومان است.

مدیرعامل بنیاد احسان خاطرنشان کرد: در مرحله هفتم رزمایش همدلی و احسان ۱۰۰۰ تن گوشت گوسفندی در کل کشور با اولویت مادران باردار و کودکان دارای سوتغذیه توزیع خواهد شد، همچنین در سال ۱۴۰۰ هدف‌گذاری ما توزیع ۳ هزار سری جهیزیه در کل کشور است.

همچنین در جریان این سفر یکروزه، خانه احسان برای حمایت از نیازمندان منطقه چالیمار، از مناطق حاشیه‌ای شهر ایلام افتتاح شد.

سلیمانی در خصوص این رویداد گفت: در طرح‌ خانه احسان در تلاشیم حمایت‌های ویژه‌ای را در قالب قرارگاه ۱۱۰ محله ستاد اجرایی فرمان امام از ساکنان مناطق محروم حاشیه‌ای داشته باشیم تا با کمک گروه‌های جهادی همکار در این مناطق به نیازمندان و آسیب‌های اجتماعی رسیدگی بیشتری شود.

مدیرعامل احسان در این سفر با نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه ایلام نیز دیدار داشت.


حجت‌الاسلام کریمی‌تبار، امام جمعه ایلام در این دیدار با قدردانی از خدمات گسترده ستاد اجرایی فرمان امام در مناطق محروم کشور گفت: حمایت از گروههای جهادی حس امید و همدردی با نیازمندان را زنده کرده است.

وی افزود: این گروه‌ها باید جریان تقویت فرهنگی و دینی را احیا کنند تا امور معنوی در کنار امور مادی نیز قدرتمندتر شود و با کمتر شدن گناه در جامعه کارهای خیر توسعه یابد.

نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام با اشاره به شدت نیاز به اشتغال‌زایی گفت: در این استان بیش از هر چیز نیازمند سرمایه‌گذاری و اشتغال پایدار هستیم و با قابلیت‌های این استان از جمله امکان صادرات، هزینه کم حمل و نقل و نیروی کار ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری وجود دارد.

کد خبر 2940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =