مدیر عامل بنیاد احسان کشور: شش هزار وسایل گرمایشی(بخاری و آبگرمکن) در کشور توزیع می شود

ایلام_مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: با توجه به برودت هوا در سال جاری شش هزار وسایل گرمایشی(بخاری و آبگرمکن) بین نیازمندان سطح کشور توزیع که سهم ایلام در مرحله ی اول امروز تعداد ۲۰۰ عدد است.

سعید سلیمانی روز یکشنبه در جمع خبرنگاران استان ایلام اظهار داشت: در سال جاری یک هزار تن گوشت گوسفندی بین نیازمندان سطح کشور توزیع می شود که سهم استان ایلام از این میزان ۲۰ تن است.

وی افزود: امروز یک شنبه و در هفتمین مرحله از رزمایش احسان و همدلی توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، ۷۶ سری جهزیه به نوعروس های کم برخوردار، ۲۰۰عدد وسایل گرمایشی بین خانواده های نیازمند و ۲۰ تن گوشت گوسفندی به مادران و کودکان دارای سوء تغذیه اهدا و توزیع می شود.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت: روش شناسایی نیازمندان از طریق گروههای مردمی، جهادی و مساجدی می باشد که عمدتا در مناطق حاشیه شهرها مستقر هستند.

وی  ادامه داد: همچنین با توجه به برودت هوا شش هزار وسایل گرمایشی(بخاری و آبگرمکن) در سطح کشور توزیع می شود، در مرحله ی اول امروز از این تعداد ۲۰۰ عدد در  استان ایلام توزیع می شود.

سلیمانی اضافه کرد: تا پایان سال جاری نیز سه هزار سری جهزیه بین زوج های نیازمند کشور توزیع می شود که سهم ایلام از این تعداد ۲۰۰ سری است.

وی یادآور شد: ارزش هر سری جهزیه ۲۰۰ میلیون ریال، بخاری و آبگرمکن متوسط ۲۰ میلیون ریال و هر کیلو گوشت گوشفندی ۷۰۰ هزار ریال می باشد.

لازم به ذکر است؛ طی آیینی امروز توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۷۶ سری جهزیه به نوعروس های کم برخوردار، ۲۰۰ سری وسایل گرمایشی بین خانواده های نیازمند و ۲۰ تن گوشت گوسفندی به مادران و کودکان دارای سوء تغذیه اهدا و توزیع شد.

کد خبر 2953

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =