آغاز خدمت‌رسانی ویژه در مناطق محروم مرزی توسط ستاد اجرایی فرمان امام

 با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام و مشارکت نیروی زمینی سپاه، رزمایش "سرزمین احسان" با هدف شناسایی و تامین نیازهای مناطق مرزی کشور آغاز شد.

معاون اجتماعی بنیاد احسان با اعلام این خبر افزود: این رزمایش در روستاها و مناطق کم‌برخوردار مرزی سه استان کردستان، کرمانشاه و هرمزگان اجرا میشود و طی آن خدماتی همچون آبرسانی، اهدای بسته‌های معیشتی، خدمات درمانی و پزشکی و توزیع وسایل گرمایشی به مردم ارائه میشود.

محسن جهانی در خصوص مناطق مرزی شناسایی شده گفت: تا کنون ۱۲ منطقه مرزی و بیش از ۱ میلیون خانواده در استان‌های کرمانشاه، کردستان و هرمزگان شناسایی شده‌اند که هدف اقدامات حمایتی این رزمایش قرار میگیرند.
 
وی افزود: با توجه به شرایط مختلف و نیازهای متفاوت مردم در این مناطق با شناسایی نیازهای هر منطقه اقدامات حمایتی از جمله تأمین آب‌شرب، اقدامات درمانی و معیشتی با همکاری قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه پاسداران صورت گرفته و میگیرد.
.
معاون بنیاد احسان ادامه داد: در اولین گام، با اختصاص اعتبار ۱ میلیارد تومان، ۲ هزار بسته بهداشتی، ۷ هزار بسته تحصیلی، ۲ هزار بسته معیشتی، ۵۰۰ منبع آب و ۳۰۰ کیسه آرد در مناطق مرزی استان هرمزگان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: تا پایان سال این رزمایش در دو استان کرمانشاه و کردستان نیز اجرا خواهد شد.
 

کد خبر 2963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =