سفر یک روزه مدیر عامل هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برای مقدمات راه اندازی کارخانه قند یاسوج

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره)کهگیلویه و بویراحمد از سفر یک روزه مدیرعامل هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد از سفر یک روزه مدیرعامل هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به استان خبر داد.

نادری گفت: دکتر همتی مدیر عامل هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این سفر یک روزه بازدیدی از کارخانه قند یاسوج، شرکت دارویی هربی فارمد سربیشه گچساران، زمین تحت کشت طرح جهش تولید در دیمزارهای استان داشتند. که در این سفر به بررسی های مقدماتی برای راه اندازی کارخانه قند یاسوج انجام شد و ان شاء الله به زودی مقدمات راه اندازی و اورهال کارخانه کلید خواهد خورد.

وی بیان داشت: جلسه با مدیر کل سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای پیشبرد هر چه بهتر طرح جهش تولید در دیم زارها و توسعه باغات اراضی شیب دار در استان برگزار شد و در بحث توسعه باغات اراضی شیب دار انتظار همکاری بیشتری را از سازمان منابع طبیعی طبق تفاهم نامه ای که امضا شده داریم.

نادری در ادامه گفت : همچنین بازدیدی از ایستگاه تحقیقاتی جهاد کشاورزی در شهرستان مارگون ، زمین های حومه دهدشت که زیر کشت طرح جهش تولید هستند داشتند و با حضور مدیر عامل هلدینگ کشاورزی و مسئولان شرکت توسعه گری پردیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به بررسی طرح و پیش برد هر چه بهتر طرح پرداختند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بیان داشت: طرح جهش تولید در دیم زارها در ۳۰ هزار هکتار از زمین های کشاورزی استان و با کشت ۵ محصول گندم جو دانه های روغنی حبوبات و علوفه شروع شده است. کارخانه دارویی هربی فارمد با سرمایه گذاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان در حال اتمام می باشد و با راه اندازی این کارخانه در بحث بسته بندی و عصاره گیری شاهد گشایش خوبی در حوزه بالفعل کردن ظرفیت استفاده از گیاهان دارویی استان خواهیم بود.

کد خبر 2979

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =