دیدار مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل سازمان آموزش فنی و حرفه ای کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل دیدار داشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره ) استان کهگیلویه و بویراحمد،مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان کهگیلویه و بویراحمد و معاونین این سازمان دیداری با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان داشتند.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار به تشریح رسالت های ستاد اجرایی فرمان امام پرداخت و بیان داشت: زیرساخت های آموزشی فنی و حرفه ای استان می تواند در راستای موفقیت آمیز بودن حوزه اشتغال زایی نقش بسزایی داشته باشد.

نادری گفت: با احداث کارخانه دارویی هربی فارمد سربیشه گچساران در استان شاهد تحول خوبی خواهیم بود و نیاز به تکمیل شدن زنجیر کشت تا فرآوری گیاهان دارویی در استان هستیم.

خانم اسدی مدیر کل سازمان آموزش فنی و حرفه ای استان در این دیدار ضمن تشریح ظرفیت های سازمان فنی و حرفه ای استان بیان داشت: با توجه به خدمات خوب ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و همچنین زیر ساخت های آموزشی که فنی و حرفه ای استان دارد در حوزه اشتغال زایی می توان شاهد خدمات خوبی در استان بود.

وی گفت: بعد از آموزش و پروش بیشترین زیرساخت های آموزشی مربوط به فنی و حرفه ای می باشد.

خانم اسدی در ادامه بیان داشت: ظرفیت های خوبی مثل گیاهان دارویی در استان می تواند اشتغال زایی خوبی در استان ایجاد کند.

کد خبر 2999

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =