بازدید معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) از خانه ی کوچک فردای روشن

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد از خانه ی کوچک فردای روشن(نگهداری از معلولین ذهنی) بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره ) استان کهگیلویه و بویر احمد، معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان از مرکز نگهداری معلولین ذهنی شهر دهدشت جهت حل مسائل و مشکلات این مرکز بازدید کرد . 
ابوذر صناعی نیا ضمن عرض خدا قوت و خسته نباشید به مسئولین و دست اندرکاران این مرکز بیان کرد: یکی از مسائلی که در چنین مراکزی باید مورد توجه قرارگیرد توجه ویژه به مسائل و نیاز ها این عزیزان از جمله بحث سلامت،مسائل رفتاری، روحی و روانی این افراد هست.
وی افزود : مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بنا به رسالت اجتماعی خود در حد توان پیگیر حل مشکلات این مرکز خواهد بود و از هیچ کوششی برای حمایت این عزیزان دریغ نخواهد کرد.

شهریار جمالی رئیس هئیت مدیره این مرکز ضمن قدردانی از حضور و توجه مسئولین ستاد اجرایی به مجموعه خانه کوچگ فردای روشن ، بیان داشت که حداکثر ظرفیت نگهداری معلولین در این مرکز 10 نفر می باشد و به صورت شبانه روزی نگهداری میشوند.

وی افزود: از جمله خدمات مهمی که در این مرکز ارائه می شود، می توان به خدمات آموزشی،بهداشتی،توانبخشی اشاره کرد، که افراد متخصصی هم عهده دار این خدمات هستند.

جمالی گفت: هدف اصلی ما در این مرکز کمک به استقلال نسبی فرزندان در بلند مدت بوده و همچنین عمده حمایت های صورت گرفته از این مرکز مردمی بوده است

در پایان این دیدار مقداری جیره غذایی خشک به این مرکز اهدا گردید.

خانه کوچک فردای روشن تحت نظارت سازمان بهزیستی استان بوده و با حمایت مردم مشغول به فعالیت بوده است.

کد خبر 3040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =