رزمایش احسان و دلگرمی در کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد + گزارش تصویری

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رزمایش احسان و دلگرمی در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری رزمایش احسان و دلگرمی در استان خبر داد. این رزمایش با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان، فرمانده محترم سپاه فتح استان،معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان،مسئول بسیج سازندگی و بسیج دانش آموزی استان برگزار گردید.

شایان نادری در آیین اهدای این وسایل گرمایشی در کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: در این رزمایش تعداد ۱۸۰ دستگاه گرمایشی در مناطق محروم شهرستان های ۹ گانه استان بوده که افراد هدف این رزمایش شناسایی شده اند و از امروز کار توزیع آغاز می شود.

وی افزود: این میزان وسایل گرمایشی با کمک ۳۰ گروه جهادی در مناطق کم برخوردار و محروم این استان توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن فصل سرما و بارش های اخیر در استان هر چه سریع تر باید وسایل گرمایشی مذکور توزیع شوند.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: این اقدام حرکت بسیار پسندیده ای در شرایط آب و هوایی فعلی است.

آیت الله سید نصیر حسینی افزود: از استقرار ستاد اجرایی امام ( ره) در استان تاکنون گام های مطلوبی برای محرومیت زدایی در استان برداشته شده است.

وی تاکید کرد: این ستاد تاکنون چندین رزمایش مختلف داشته و بسته های معیشتی بسیاری در بین اقشار آسیب پذیر توزیع کرده است.

سردار حمید خرمدل نیز با تشکر از اقدامات این ستاد در استان ابراز داشت: سپاه استان نیز ۹ هزار بسته معیشتی و ۳ هزار و ۵۰۰ بسته بهداشتی برای دانش آموزان در استان آماده توزیع دارد که کار توزیع آن ها در کنار ستاد اجرایی فرمان امام (ره) انجام خواهد شد.

کد خبر 3064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =