سفر مدیرعامل بنیاد برکت به کهگیلویه و بویراحمد/افتتاح چندین پروژه و بازدید طرح‌های اشتغال‌زایی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کهگیلویه و بویراحمد از سفر مدیرعامل بنیاد برکت به استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد،شایان نادری با اشاره به سفر مدیرعامل بنیاد برکت به استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: دکتر ترکمانه فردا و پس فردا سفری به استان خواهد داشت و برای افتتاح ۴ پروژه به نمایندگی از پروژه‌های حوزه‌های عمرانی اشتغالزایی و زیربنایی در استان حضور می‌یابد.

وی گفت: در سفر دو روزه دکتر ترکمان در روز اول افتتاح آب معدنی چویل دنا بعد از ۸ سال تعطیلی را خواهیم داشت همچنین بازدید از کارگاه های مشاغل اشتغال محور بنیاد برکت را داریم که از دو کارگاه در شهر سیسخت بازدید می‌شود.

ایشان افزود : در شهر یاسوج بازدید از یک شرکت دانش بنیان حوزه دارویی را داریم که با تسهیلات ستاد اجرایی به ریل تولید رفته و اکنون محصولاتی تولید می کند.

وی گفت: روز پنج شنبه افتتاح پایگاه سلامت برکت شهر دیشموک همچنین مدرسه ۶ کلاسه شهید مصطفی خمینی و گاوداری هزار راسی در شهر دهدشت را خواهیم داشت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان گفت: تاکنون بنیاد برکت ۵۶۲ میلیارد تومان در حوزه های مختلف سرمایه گذاری در استان در زمینه مدرسه سازی مسجد سازی آب روستایی راه روستایی ساخت کتابخانه سالن ورزشی و اشتغال خرد و کلان در استان سرمایه‌گذاری کرده داشته است.

کد خبر 3136

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =