افتتاح مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت شهید مصطفی خمینی (ره) جاورده با حضور مدیرعامل بنیاد برکت کشور

با حضور مدیرعامل بنیاد برکت کشور مدرسه 6 کلاسه بنیاد برکت شهید مصطفی خمینی (ره) جاورده افتتاح گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، در سفر مدیرعامل بنیاد برکت کشور به شهرستان کهگیلویه و با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد مدرسه بنیاد برکت شهید مصطفی خمینی (ره) در جاورده افتتاح شد.

نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در حاشیه افتتاح این پروژه گفت: مبلغ اعتباری این پروژه 25 میلیارد ریال است که از طرف بنیاد برکت و اعتبار ملی تأمین شده است.

نادری به پروژه های مدرسه سازی مناطق محروم استان اشاره کرده و اظهار کرد: حجم سرمایه گذاری مدارس کانکسی و 277 کلاس بیش از 400 میلیارد ریال بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بیان کرد: مجموع فعالیت های بنیاد برکت و ستاد اجرایی فرمان امام ره 54 مدرسه، معادل 277 کلاس درس است که با مشارکت سازمان نوسازی مدارس تحویل داده شده که همه آنها در مناطق محروم است.

وی گفت: 36 مدرسه کانکسی در دستور کار ستاد اجرایی فرمان امام است که تبدیل به مدرسه ساختمانی شوند و مدارس کانکسی بیشتر از 15 دانش آموز برچیده خواهد شد.

مدیرعامل بنیاد برکت کشور نیز گفت: تا امروز 1800 مدرسه در سراسر کشور توسط بنیاد برکت ساخته شده، و بنا است تا دو سال آتی این تعداد را به 3 هزار مدرسه برساند.

ترکمانه اظهار کرد: در کهگیلویه و بویراحمد نیز در حوزه های زیرساختی بالغ بر 200 پروژه انجام گرفته، از جمله 85 مدرسه، 40 پروژه آبرسانی، تعدادی پروژه مسجد و حسینیه ساخته شده است.

وی گفت: بالغ بر 5 هزار واحد مسکونی با مشارکت بنیاد برکت در استان کهگیلویه و بویراحمد ساخته شده است.

کد خبر 3146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =