مراسم تقدیر از عوامل اجرایی مرکز واکسیناسیون مصلای کرج

به گزارش واحد رسانه و خبر اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)در استان البرز و غرب استان تهران ، مراسم تقدیر از عوامل اجرایی مرکز واکسیناسیون مصلای کرج با حضور مدیرکل و معاون اجتماعی و رابط جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان و مسؤولین دانشگاه علوم پزشکی استان و مرکز بهداشت شرق کرج برگزار شد.

در این مراسم ابتدا حجت الاسلام گرشاسبی معاون اجتماعی ستاد ضمن تقدیر و تشکر از جهادگرانی که ۱۲۵ روز بدون حتی یک روز تعطیلی مشغول فعالیت بودند ، به ارائه گزارشی از روند فعالیت مرکز واکسیناسیون طی چهار ماه گذشته پرداختند.

در ادامه پورسلیمانی مدیرکل ستاد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی همه ی شهداء به خصوص شهدای عرصه سلامت و جامعه ی پزشکی از  تلاش همه جانبه ی جهادگران و عوامل اجرایی مرکز واکسن تقدیر و تشکر به عمل آوردند و در ادامه افزودند: اقدام غرور آفرین مقام معظم رهبری مدظله العالی در تزریق واکسن ایرانی، موجبات اعتماد مردم به واکسیناسیون و واکسن ایرانی شد و از طرفی ورود ائمه جمعه  ، خاصه ورود به موقع نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه انقلابی شهر کرج و در اختیار قرار دادن فضای مصلی جهت واکسیناسیون کمک شایانی در تسهیل و ترغیب مردم عزیز به تزریق واکسن ایجاد نمود.

خانم دکتر جودکی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان نیز مراتب قدردانی و تشکر کادر درمان از حضور به موقع نیروهای جهادی در عرصه واکسیناسیون را ابلاغ کردند.

در پایان توسط مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان البرز از تمامی کارکنان و کادر اجرایی مرکز واکسیناسیون مصلای کرج تقدیر به عمل آمد و هدایایی به رسم یادبود به این عزیزان  اهداء گردید.

کد خبر 3177

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =