اهداء ۶۰کپسول گاز و یکصد بسته معیشتی به مردم منطقه خارتوران ( بیارجمند)

سمنان- احمدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان سمنان گفت: 60کپسول گاز و 100بسته معیشتی در بین نیازمندان منطقه خاروران بخش بیارجمند از توابع شهرستان شاهرود به همت ستاد اجرایی، توزیع شد.

حامد احمدی در گفتگو با خبرنگار ستاد، با اشاره به آخرین طرح اجرایی برای نیازمندان استان سمنان توسط ستاد اجرایی، تاکید کرد: : ۱۶۰ بسته معیشتی و کپسول گاز بین نیازمندان بخش بیارجمند از توابع شهرستان شاهرود به همت ستاد اجرایی، توزیع شد.

وی با بیان اینکه ۶۰ کپسول گاز مورد استفاده خانوار روستایی در فصل سرد سال بین نیازمندان بیارجمند و روستاهای آن توزیع شده است، افزود: ۱۰۰ بسته معیشتی شامل رب، روغن، مارکارونی و ... نیز در بین نیازمندان این بخش توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان سمنان با بیان اینکه این طرح به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی اجرا شد، تاکید کرد: در واقع اهدای این بسته های حمایتی در فصل سرد سال به مناسبت سالروز شهادت شهید سلیمانی در کنار کمک به محرومان، به نیت اشاعه فرهنگ ایثار و ترویج سیره شهید سلیمانی را نیز دنبال می کند.

 بیارجمند در ۱۲۰ کیلومتری جنوب شاهرود از جمله محروم ترین نقاط استان سمنان است در این بخش روستاهایی مانند احمد آباد و زمان آباد، اسب کشان و ... وجود دارد که تا شاهرود ۳۳۰ کیلومتر و تا سمنان بیش از ۵۰۰ کیلومتر فاصله دارند لذا کمک رسانی به این مردم محروم نیاز اساسی است. گفتنی است بسیاری از روستاهای بیارجمند به دلیل خشکسالی و نبود کار خالی از سکنه شده و یا چنج الی شش خانوار در آنها ساکن هستند.

 

کد خبر 3232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =