افتتاح دو خوابگاه دانشجویی دخترانه در بوشهر با ظرفیت 424 نفر توسط ستاد اجرایی فرمان امام

دو خوابگاه دانشجویی دانشگاه خلیج فارس و علوم پزشکی بوشهر به بهره‌برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه‌های توان خواه خبرگزاری فارس، صبح امروز (چهارشنبه) آیین افتتاح و تحویل خوابگاه‌های دانشجویی دخترانه بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در دانشگاه‌های خلیج فارس و علوم پزشکی بوشهر برگزار شد.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد  با اعلام این خبرگفت: این خوابگاه‌ها در شهرستان بوشهر و با زیربنای ۹۷۰۰متر مربع و با اعتبار ۷۸ میلیارد تومان ساخته شده است.  

حمیدرضا علیان‌زادگان افزود: یکی از حوزه‌هایی که ستاد اجرایی فرمان امام درسالهای اخیر به آن ورود کرده ، ساخت خوابگاه‌های دانشجویی است. عملیات ساخت ۱۴ خوابگاه دخترانه دانشگاه‌های سراسر کشور با ظرفیت ۳۰۹۶ نفر از سوی این بنیاد آغاز شده که شامل ۵ خوابگاه در مجموعه وزارت بهداشت و ۹ خوابگاه در مجموعه وزارت علوم بوده است.
 
وی ادامه داد: تاکنون عملیات اجرایی ۸ خوابگاه به پایان رسیده که از این تعداد ۵ خوابگاه شامل خوابگاه دانشگاه‌های علوم پزشکی نیشابور، دانشگاه شهرکرد، علوم پزشکی دامغان، سراسری سنندج و سراسری ارومیه به بهره‌برداری و افتتاح رسیده و هم اکنون ۲ خوابگاه دیگر شامل دانشگاه خلیج فارس بوشهر و علوم پزشکی بوشهر با ظرفیت ۴۲۴ نفر و زیربنای ۹۷۰۰ مترمربع با هزینه به روز شده بالغ بر ۷۸ میلیارد تومان آماده بهره‌برداری و افتتاح است.

علیان‌زادگان خاطرنشان کرد: این خوابگاه‌ها با بهره‌گیری از جدیدترین استانداردهای فنی طراحی و ساخت خوابگاهی از لحاظ طراحی سازه‌ای و معماری و همچنین طراحی فضاهای داخلی و سرانه‌های مربوط ساخته شده و شامل امکاناتی مانند اتاق مطالعه، نمازخانه، اتاق تلویزیون، سالن‌های ورزشی و رایانه، آشپزخانه، بهداری، اتاق مهمان و سالن ملاقات برای رفاه و بهره‌برداری دانشجویان است.

کد خبر 3281

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =