۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱

تنظیم بازار گوشت قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور با همکاری هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بخش خصوصی

تنظیم بازار گوشت قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور با همکاری هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بخش خصوصی
تنظیم بازار گوشت قرمز توسط شرکت پشتیبانی امور دام کشور با همکاری هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و بخش خصوصی

محمدعلی مشیدی مدیرعامل شرکت زرین دام پایدار تدبیر هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از کشتارگاه دام سبک و سنگین احسان ری در استان تهران اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام کشور معمولا گوشت را به صورت منجمد ذخیره می نمود اما امسال با تفاهم صورت گرفته و مشارکت بخش خصوصی برای اولین بار گوشت را به صورت دام زنده سبک و سنگین ذخیره سازی نموده است. وی افزود: این طرح در مرحله اول به تعداد حدود ۵۰ هزار رأس دام سبک و ۲ هزار رأس دام سنگین ذخیره سازی گردیده که به تدریج روانه بازار می گردد .

تنظیم بازار گوشت قرمز توسط شرکت پشتیبانی اموردام کشور با همکاری هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و مشارکت بخش خصوصی  
چهارشنبه - ۲۲ دی ۱۴۰۰

مدیرعامل شرکت زرین دام پایدار تدبیر هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی  گفت: طی تفاهم صورت گرفته بین هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و شرکت پشتیبانی اموردام کشور طرحی  به جهت تنظیم بازار گوشت قرمز از دیروز آغاز گردید.

 محمدعلی مشیدی مدیرعامل شرکت زرین دام پایدار تدبیر هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ، صبح امروز چهارشنبه در حاشیه بازدید وزیر جهاد کشاورزی از کشتارگاه دام سبک و سنگین احسان ری در استان تهران اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام کشور معمولا گوشت را به صورت منجمد ذخیره می نمود اما امسال با تفاهم صورت گرفته و مشارکت بخش خصوصی برای اولین بار گوشت را به صورت دام زنده سبک و سنگین ذخیره سازی نموده است.
وی افزود: این طرح در مرحله اول به تعداد حدود ۵۰ هزار رأس دام سبک و ۲ هزار رأس دام سنگین ذخیره سازی گردیده که به تدریج روانه بازار می گردد که در آن تهیه و تامین دام سبک و سنگین و تحویل تا درب کشتارگاه با مشارکت بخش خصوصی برعهده هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بوده و کشتار دام و مدیریت توزیع در میادین استان تهران و مراکز منتخب مورد تایید اتحادیه بر عهده شرکت پشتیبانی اموردام کشور می باشد.
مشیدی خاطرنشان کرد: شب گذشته ۱۵۰۰ راس گوسفند کشتار شده و امروز وارد بازار می شود و همچنین ۲۰۰ رأس گوساله کشتار شده هم امروز در بازار توزیع می گردد.
وی افزود: با توجه به شرایط بازار این کشتار و توزیع ادامه خواهد داشت و طی برنامه ریزی صورت گرفته  مقرر گردید در صورت نیاز این طرح تا شب عید و ایام ماه مبارک رمضان نیز ادامه یابد.
مدیرعامل شرکت زرین دام پایدار تدبیر هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تصریح کرد: افزایش قیمت های اخیرناشی از شایعات و تلاطم های معمول بازار بوده و همچنین یکی از دلایل مهم دیگرآن عرضه کمتر به بازار بوده است که با افزایش تولید و توزیع این مشکل به زودی برطرف شده و قیمت ها به شرایط مطلوبی جهت مصرف کنندگان برسد.

در این بازدید وزیر جهاد کشاورزی را هیاتی شامل دماوندی نژاد معاون امور دام وزارت جهاد کشاورزی ، محسن مردی مدیرکل پشتیبانی اموردام کشور، ایوب فصاحت مدیرکل جهادکشاورزی استان تهران، رضا سالمی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان تهران به همراه مقداد همتی مدیرعامل هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و محمدعلی مشیدی مدیرعامل شرکت زرین دام پایدار تدبیر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سایردست اندرکاران بخش خصوصی و مسئولین محلی همراهی نمودند.

پایان خبر/

کد خبر 3287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =