دیدار مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با فعالان حوزه آموزشی در استان

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با فعالان حوزه آموزشی در استان دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد، حمید سلیمی مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با فعالان حوزه آموزشی در استان دیدار نمود. در این جلسه مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد، دبیر جمعیت جوان فرهنگیان، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان، دانشجویی، بسیج دانش آموزی و جمعی از فرهنگیان جوان استان و برخی از گروههای جهادی آموزشی نیز حضور داشتند.

در ابتدا این دیدار شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض تبریک ایام الله دهه فجر بیان کرد : استان کهگیلویه و بویراحمد استانی با ظرفیت و پتانسیل قوی از نظر استعداد می باشد که در بعضی از نقاط از جمله حاشیه شهر ها و بعضی از مناطق روستای با کمبود زیرساخت و تجهیزات در حوزه آموزش روبرو هست.

وی ضمن ابراز امیدواری بیان کرد  : با روحیه و اقدام جهادی توسط گروه ها و معلمین جهادی بتوان بخشی از کمبود ها را جبران کرد و بتوان به رشد و اعتلای استان در این حوزه کمکی کرد.

حمید سلیمی مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان بیان کرد: قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان با هدف عدالت آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد شروع به فعالیت و اقدامات حمایتی در چهار مرحله آغاز کرده است.

وی افزود: در مرحله اول و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان دانش آموزان بازمانده از تحصیل در قالب طرح آبا با حمایت بنیاد احسان به تحصیل باز خواهند گشت و همچنین تفاهم نامه تجهیز ۱۵ کلاس در مناطق کم برخوردار نیز امضا خواهد شد.

سلیمی در خصوص طرح حمایت از دانش آموزان نخبه بیان کرد: با همکاری گروه های جهادی و مردمی و آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد ۴۰۰ دانش آموز دوازدهمی نخبه ی محروم شناسایی و تحت حمایت تحصیلی بنیاد احسان قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد در طرح احسان دانش آموز نیز تعداد ۴۰۰۰ کتاب کمک آموزشی با همکاری گروه ها و معلمان جهادی در مناطق کم برخوردار توزیع خواهد شد.

همچنین در ادامه اعضای جلسه به بیان وضعیت آموزش، ظرفیت ها و پتانسیل های نیروی انسانی استان اعم معلمین و دانش آموزان و همچنین مشکلات در این حوزه پرداختند.

کد خبر 3318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =