دیدار مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با مدیرکل آموزش و پرورش استان

مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با مدیرکل آموزش و پرورش استان دیدار نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد، این دیدار با حضور مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان، مدیرکل آموزش و پرورش استان، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان، ریاست آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد، ریاست آموزش و پرورش عشایر استان و دبیر جمعیت فرهنگیان جوان کشور برگزار شد.
مدیرکل آموزش و پرورش ضمن خوشامدگویی، عرض تبریک ایام الله دهه فجر و قدردانی از اقدامات موثر ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه های زیرساختی و نرم افزاری آموزش» گفت: این حجم از اقدامات در حوزه آموزش جای تقدیر دارد و امید است که این اقدامات در آینده بیش از پیش باشد و همچنین در حوزه تولید محتوا و آموزش معلمین همراه و در کنار آموزش و پرورش باشید.
در ادامه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان گفت: به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تعداد ۸۶ باب مدرسه که شامل ۲۷۷ کلاس درس بوده در استان ساخته شده است.
نادری افزود: حجم سرمایه گذاری ساخت این مدارس بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال بوده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: در ادامه تعداد ۳۶ باب مدرسه کانکسی در نقاط مختلف استان برای تحصیل دانش آموزان دایر خواهد شد، که این ۳۶ باب مدرسه بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال از طریق بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) سرمایه گذاری خواهد شد.
وی اضافه کرد: جمعا کل حجم سرمایه گذاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) جهت ساخت مدارس در استان مبلغ ۴۰۰ میلیارد ریال خواهد بود.
حمید سلیمی مسئول قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان گفت: این قرارگاه با هدف عدالت آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد شروع به فعالیت و اقدامات حمایتی را در چهار مرحله آغاز کرده است.
وی افزود: در مرحله اول و با همکاری اداره کل آموزش و پرورش استان دانش آموزان بازمانده از تحصیل در قالب طرح «آبا» با حمایت بنیاد احسان به تحصیل بازخواهند گشت و همچنین تفاهم نامه تجهیز 15 کلاس در مناطق کم برخوردار نیز امضا خواهد شد.
سلیمی در خصوص طرح حمایت از دانش آموزان نخبه بیان کرد: با همکاری گروه های جهادی و مردمی و آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد۴۰۰دانش آموز دوازدهمی نخبه ی محروم شناسایی و تحت حمایت تحصیلی بنیاد احسان قرار خواهند گرفت.
وی ادامه داد: در طرح احسان دانش آموز نیز تعداد۴۰۰۰کتاب کمک آموزشی با همکاری گروه ها و معلمان جهادی در مناطق کم برخوردار توزیع خواهد شد.

کد خبر 3319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =