دیدار و گفت و گوی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز با نماینده مردم شریف کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، مدیرکل و معاون اجتماعی ستاد در استان البرز با آقای عباسی نماینده مردم شریف کرج ، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت و گو کردند.

در این دیدار مدیرکل ستاد گزارشی از فعالیت ها و خدمات اجتماعی ستاد با رویکرد مسأله محوری ، در خصوص رفع غبار محرومیت از چهره نیازمندان و ایجاد اشتغال در استان پرداخت.

آقای عباسی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات ستاد در سطح کشور و استان به بیان برخی معضلات در بخش های کم برخوردار استان خصوصاً مناطق حاشیه نشین، اشاره و درخواست  توجه ویژه ستاد برای رفع معضلات نیازمندان ساکن در این مناطق را مطرح نمودند.  
ایشان در ادامه به وضعیت نامناسب مدرسه حضرت خدیجه سلام الله علیها در کمالشهر(دوره اول متوسطه دخترانه)  اشاره نمودند که به دلیل نشست زمین و فرسودگی ساختمان تخلیه و قابل استفاده نیست و بالغ بر ۱۷۰۰ دانش آموز دختر در دوشیفت ، امکان تحصیل در این مدرسه را ندارند و بنا به دلایل مختلف از جمله بُعد مسافت ، وضعیت نامناسب اقتصادی و...  در صورت عدم تأمین محل مناسب تعداد زیادی از آنها از تحصیل محروم خواهند شد.

کد خبر 3339

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =