برگزاری هشتمین جلسه شورای اجتماعی استان البرز

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، هشتمین جلسه شورای اجتماعی این اداره کل با حضور مدیر کل ، معاون اجتماعی و اعضای شورای اجتماعی استان برگزار گردید.

در این جلسه مدیر کل ستاد به بیان نکات و توضیحاتی پیرامون احرای رزمایش لبخند احسان و فرایند اجرایی آن پرداختند و بعد از آن ضمن تاکید بر برنامه ریزی دقیق برای احرای فاز دوم مرحله ششم رزمایش احسان و همدلی و طرح جایزه ملی احسان ، کلیات برنامه های این پویش را بیان نمودند.

در ادامه جلسه آقای گرشاسبی معاون اجتماعی اداره کل ، ضمن ارائه گزارش کامل از اجرای پویش لبخند احسان در مناطق هدف و اعلام این موضوع که در کل ۳۰۴ نفر در قالب ۵۰۰ نوع خدمات مختلف دندانپزشکی به ارزش ریالی حدوداً ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارائه گردیده ، به بازتاب گسترده و ایجاد رضایتمندی عموم مردم عزیز از این پویش اشاره کرده و از همه دست اندرکاران به خصوص نیروهای جهادی همکار با ستاد تشکر و قدردانی نمودند.

در ادامه دیگر اعضاء جلسه ضمن تقدیر و تشکر از اجرای بسیار خوب پویش لبخند احسان به بیان نظرات خود راجع به فرایند اجرایی فاز دوم مرحله ششم احسان و همدلی و طرح جایزه ملی احسان پرداختند.

کد خبر 3402

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =