دیدار شورای هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد

شورای هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند.

به  گزارش  روابط  عمومی  ستاد  اجرایی  فرمان  امام( رهکهگیلویه  و  بویراحمد، شورای هیات اندیشه ورز بسیج رسانه استان با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد دیدار کردند. 

در این دیدار رضایی مسئول بسیج رسانه ضمن خداقوت و خسته نباشید به مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان بیان کرد: طی دوسال اخیر با توجه به ارتباط با رسانه های استان از فعالیت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در این استان، شاهد اقدامات شاخصی در حوزه محرومیت زدایی از سوی این ستاد در کنار سایر دستگاههای اجرایی بوده ایم که جای تشکر و قدردانی دارد. 

رضایی به ظرفیت بالای رسانه های فعال و پای کار این استان اشاره کرد و افزود: اگر از این ظرفیت خوب رسانه ای حمایت جدی بشود قطعا شاهد انتشار و انعکاس بیشتر خدمات و فعالیت های انجام گرفته در حوزه های مختلف از سوی دستگاهها و نهادهای استان از جمله ستاد اجرایی فرمان امام(ره) خواهیم بود و مردم بیشتر و بیشتر با دستاوردهای نظام در این ستاد آشنا خواهند شد.

وی بیان نمود: ضمن اعلام آمادگی برای تعامل بیشتر با ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از این ستاد خواست در راستای بهتر برگزار شدن جشنواره ابوذر و دیگر جشنواره های رسانه ای که قرار است در سال  ۱۴۰۱ در استان برگزار شود حمایت لازم را داشته باشد.

نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: نقد مشفقانه و دلسوزانه رسانه ها موجب دلگرمی مدیران و روند شتابان محرومیت زدایی در این استان کمتر توسعه یافته خواهد شد.

ایشان بیان نمود: گرچه عمق محرومیت ها بالاست ولی باید بدانیم که اقدامات زیاد و منحصر بفردی هم توسط نهادها و دستگاههای اجرایی در نظام جمهوری اسلامی در همین مناطق کم برخوردار انجام گرفته که باید بدور از هرگونه بزرگ نمایی و گاها سیاه نمایی برخی نارسایی ها ، به نقاط قوت انجام گرفته هم بخوبی پرداخته شود.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با رویکرد محرومیت زدایی مبتنی بر عدالت خدمات رسانی در ابعاد مختلف در کنار دستگاههای اجرایی اقدامات موثری را انجام داده است و با اغلب دستگاههای اجرایی تفاهم نامه منعقد کرده تا در راستای جهاد تبیین در خدمت محرومان جامعه و استان باشد.

نادری گفت: اگر در یک نقطه ای دور افتاده از استان در یک شاخص عقب ماندگی داریم و نیاز به اقدام عاجلی است نبایدچشممان را بر روی دیگر اقدامات زیرساختی که طی ۴۰سال گذشته از عمر نظام اسلامی در همان منطقه صورت گرفته ببندیم و تنها آن یک مشکل و یا نارسایی را ببینیم بلکه باید نقاط قوت را هم بخوبی دیده شود . 

کد خبر 3438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =