آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری گلستان برگزار شد.

آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری گلستان برگزار شد.

آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری گلستان برگزار شد.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره گلستان گفت: در روز سوم شعبان و ولادت سرسعادت حضرت امام حسین (ع) با حضور نمایندگان ولی‌فقیه در سپاه نینوا و بنیاد مسکن و برخی از ائمه جمعه استان گلستان از ۱۶ فعال اجتماعی و گروههای جهادی همکار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان تجلیل شد.
سلمان زاده گفت: هم‌زمان با روز احسان و نیکوکاری، آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری با عنوان «جایزه ملی احسان» به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با حضور مسئولین استانی برگزار شد.
در این مراسم که به‌صورت سراسری و هم‌زمان با سایر استان‌های کشور برگزار شد از ۱۶ نفر از فعالین جهادی گلستان در عرصه احسان و نیکوکاری تجلیل شد.
حجت الاسلام و المسلمین ایمانی نماینده ولی فقیه سپاه نینوا استان گلستان در این مراسم در سخنانی ضمن عرض تبریک به مناسبت اعیاد مبارک ماه شعبان از خدمات و تلاش‌های این جهادگران تقدیر کرد.
در ابتدای این مراسم محمدمهدی سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان گلستان به ارائه گزارش عملکرد و تشریح برنامه‌های پیش رو قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام ره استان گلستان با توجه به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و تاکید بر جهاد تبیین پرداخت. 
در پایان این مراسم حکم دبیر قرارگاه جهادی خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان امام استان به برادر جهادی حاج حبیب فرشیدنیا اعطا شد.

کد خبر 3468

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =