کاشت نهال در روز درختکاری به امید ثمردهی درخت در کارخانه قند یاسوج

با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد و مدیرعامل کارخانه قند یاسوج آیین درختکاری در محوطه کارخانه قند یاسوج مادر صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه وبویراحمد، به مناسبت روز درختکاری با حضور شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و مقبول مدیرعامل کارخانه قند یاسوج بصورت نمادین آیین درختکاری برگزار شد، چند نهال ثمرده غرس شد.

نادری اظهار کرد: همزمان با روز درختکاری 3 درخت ثمرده در کارخانه قند یاسوج کاشته شده، که نمادی از جان تازه ای بر کالبد این کارخانه باشد، امیدواریم مردم استان از سرمایه خدادادی منتفع خواهند شد. امیدواریم چرخ این کارخانه که نماد صنعت استان است بچرخد و شاهد اشتغال زایی خوبی در استان کهگیلویه و بویراحمد باشیم.

مقبول مدیرعامل کارخانه قند یاسوج نیز اظهار کرد: با لطف خداوند و حمایت مسئولان، ریاست جمهوری، جناب آقای دکتر مخبر و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره قرار هست کارخانه قند یاسوج مجددا احیا شود و به مدار تولید برگردد.
وی افزود: هدف این است که بخش زیادی از امنیت غذایی کشور را مرتفع کنیم و ان شاء الله تا سال آینده بازسازی کارخانه انجام خواهد شد و به مدار تولید برمی گردد.

کد خبر 3469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =