باید قدردان  نعمت بزرگ خدمت به محرومین باشیم.

تشکیل قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به جهت عدم موازی کاری دستگاه ها در حوزه محرومیت زدایی و هم افزایی بیشتر دستگاه ها.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اصفهان، سومین جلسه قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) با حضور سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)، مدیران کمیته امداد،سازمان بهزیستی ، بنیاد مسکن، آستان قدس رضوی و مسئولین ارشد استان در محل اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار شد.

در این جلسه دکتر تورج حاجی رحیمیان ضمن عرض تبریک اعیاد و خیرمقدم مدعوین بیان داشت: خدمت به محرومین که صاحبان اصلی انقلاب اسلامی می باشند را نعمتی بزرگ است که باید قدردان این نعمت بزرگ بود.

وی با اشاره به اقدامات گسترده ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه محرومیت زدایی  ، فعالیت های ستاد اجرایی در حوزه های اشتغال زایی وتوانمند سازی نقاط محروم و فعالیت های ستاد درحوزه سلامت و خانواده را تشریح نمود و گزارشی از این اقدامات در استان اصفهان برای حضار ارائه نمود.

در ادامه سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج)   اظهار داشت: در راستای کمک مومنانه در رزمایش مواسات اقدامات بسیار خوبی در سطح استان اصفهان انجام گرفته است و سبب برطرف شدن بسیاری از مشکلات مردم شده است و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) به جهت عدم موازی کاری دستگاه ها در حوزه محرومیت زدایی و هم افزایی بیشتر  تشکیل شده است.

وی با اشاره به اقدامات بسیار خوب در رزمایشهای کمک مومنانه افزود: با شکل گیری کمیته  های تخصصی  و شناسایی مددجویان مشترک، می‌توانیم به تعداد بیشتری از نیازمندان، خدمات مطلوبی تری ارائه دهیم.

سردار فدا  بیان کرد: این قرارگاه حول محور محلات سازماندهی خواهد شد و تمام ارگان‌هایی که در قرارگاه حضور دارند باید فعال شود همچنین روزانه از طریق سپاه ناحیه گزارشات به رده استان ارائه خواهد شد و زمانبندی و هماهنگی اقدامات به صورت روزانه باید انجام شود.

کد خبر 3477

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =