آیین تجلیل از فعالین جهادی،احسان و نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد

طی آیینی از فعالین حوزه جهادی،احسان و نیکوکاری در کهگیلویه و بویراحمد با حضور مسئولین استانی تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد، با حضور حضرت آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه، سید جواد هاشمی مهر معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، شهرام مهدوی‌ مطلق فرماندار بویراحمد، سید علی ملک‌ حسینی دادستان یاسوج،  سرهنگ برومندزاده معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان، سرهنگ محمدی هماهنگ کننده نیروی انتظامی،سعادت صالحی مسئول بسیج دانش آموزی سپاه فتح استان،دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان،شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره)، سید محمود رادمنش مدیرکل اطلاعات و ارتباطات استان کهگیلویه و بویراحمد، نادریان معاون دادستان یاسوج، دکتر مقبول مدیرعامل کارخانه قند یاسوج  و جمعی از مسئولان استان در سالن اجتماعات کنگره شهدا برگزار شد. 

شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حاشیه این آیین گفت: با عزمی که عزیزان جهادی در سالهای اخیر و به ویژه در دوره کرونایی داشتند، خدمات خوبی را در حوزه های مختلف معیشتی، بهداشتی، جهادی، امدادی به مردم استان ارائه کنیم.

وی گفت: برنامه امروز تجلیل از گوشه‌ای از زحمات این عزیزان بود که ان شالله با روحیه جهادی که دارند، همچون گذشته بتوانیم خدمات بهتری به مردم هم استانی ارائه کنیم.

نادری گفت: بیش از 100 هزار بسته معیشتی بهداشتی، آموزشی، وسایل گرمایشی در میان مردم استان توزیع کردیم.

وی گفت: 15 رزمایش در استان برگزار کردیم، بازوی اجرایی ما در این رزمایش‌ها گروه های جهادی و سازمان های مردم نهاد استان است. مجموعا 140 گروه مردم نهاد و جهادی در ماه های اخیر با بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همکاری داشتند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد در این آیین اظهار کرد: از همه کسانی که در ایام کرونا در عرصه های مختلف کمک کردند و به خصوص به کمک ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) آمدند قدردانی می کنیم.

آیت الله سید نصیر حسینی گفت: دستور ولی امر مسلمین این بود که در این شرایط به یاری مستمندان بشتابیم و انقلابی در عرصه احسان و نیکوکاری صورت گرفت.

وی بیان کرد: کمک های خوبی از سوی موسسات خیریه، قرارگاه خاتم الانبیا، کمیته امداد، بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام ره، صورت گرفت که از آنها تقدیر می کنیم، کمی از زخم های اقتصادی که بر مردم تحمیل شد را کمتر کردند.

آیت الله حسینی با بیان اینکه «در این دوره خیلی ها هستند که به مردم خیانت می کنند، زخم به پیکره مردم وارد می کنند» اظهار کرد: برخی دیگر از افراد دست و ذهن و فعالیتشان مرهمی بر زخم مردم است، این توفیقی است که انسان بتواند در عرصه ای قرار بگیرد که به خلق الله خدمت کنند.

آیت الله حسینی گفت: این از برکت نظام اسلامی و ولایت فقیه است که بسترهای کار خیر را برای همه ما فراهم کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: امروز نفس کشیدن در این سرزمین، و زیر سایه ولایت فقیه بودن بسیار ارزشمند است، در حکومت طاغوت نفس نکشیدن بهتر از نفس کشیدن است، حکومتی که سرکوب معنویت و اخلاق است.

وی گفت: آینده جهان چیزی است که ما برای آن برنامه ریزی می کنیم، و آن را مطالبه می کنیم. به حول قوه الهی این انقلاب اسلامی فراگیر و جهان گیر است و به همین دلیل است که دشمن برای مبارزه با این انقلاب و از بین بردن آن سرمایه گذاری می کند.


ابوذر صناعی نیا معاون امور اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد در خصوص این مراسم گفت: ضمن تبریک اعیاد شعبانیه آیین تجلیل از فعالین حوزه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ره برگزار شد.

وی اظهار کرد: در 8 حوزه مختلف فعالین رسانه ای، هیئات مذهبی، خیریه ها، فعالین اجتماعی، عدالت آموزشی، گروه های پیشرفت منطقه ای، گروه های بانوان، مساجد فعال، حوزه سلامت، از 2 برگزیده تجلیل شد.

صناعی گفت: این برنامه در قالب برنامه جایزه ملی احسان جهت تجلیل از فعالان حوزه احسان و نیکوکاری در سراسر کشور به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار شد. 

وی اظهار کرد: موسسه توان‌یابان فردای روشن، گروه جهادی شهید محمود کاوه، هیئت میثاق با شهدا شهر یاسوج، هیئت میثاق با شهدا شهر لیکک، مسجد جامع صاحب الزمان یاسوج، مسجد جامع صاحب الزمان پاتاوه، قرارگاه شهید اسلامیان، گروه جهادی اولین ها، گروه جهادی سفیران هدایت، سایت خبری بندیرنیوز، روزنامه عصر انتظار، سایت خبری موج برتر، گروه جهادی از تبار آسمان، گروه جهادی ولی عصر(عج)،گروه جهادی شهیده طاهره هاشمی نژاد، م گروه جهادی فطرس، خیریه به وقت مهر، گروه جهادی رهروان شهید سلیمانی برگزیدگان این آیین بودند.

کد خبر 3478

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =