شورای اشتغال شهرستان بویراحمد تشکیل شد

با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان بویراحمد جلسه شورای اشتغال شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد، جلسه شورای اشتغال شهرستان بویراحمد با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد،فرماندار شهرستان بویراحمد و مدیران ادارت شهرستان و مجری اشتغالزایی بنیاد برکت برگزار گردید. 

شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد برکت در یکسال گذشته، خواستار همراهی بیشتر ادارات همکار و بانکهای عامل شد.

وی گفت: رویکرد مجموعه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال حمایت آینده  علاوه بر حمایت از مشاغل خرد و خانگی،  راه اندازی مشاغل کارگاهی و خانوادگی می باشد.

فرماندار شهرستان بویراحمد ضمن تشکر از مجموعه ستاد اجرایی در حوزه خدمت رسانی به مردم به ویژه حوزه اشتغال از همه ادارات و بانکهای عامل  خواستار همراهی بیش از پیش با مجموعه ستاد اجرایی شد و گفت: امید است ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همانند گذشت روستاهای محروم این شهرستان را مورد حمایت ویژه خود قرار دهد .

همچنین وی افزود : این شورا بابد بصورت منظم و ماهی یکبار برگزار و مصوبات آن بصورت جدی تا حصول نتیجه  پیگیری گردد.

در پایان مجتبی دژه مجری طرح اشتغال زایی بنیاد برکت در شهرستان بویراحمد گزارشی از عملکرد این بنیاد در شهرستان از سال ۹۸ تا پایان سال جاری ارائه داد. 

کد خبر 3483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =