مراسم تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان یزد برگزار شد.

تجلیل از فعالین عرصه احسان و نیکوکاری به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با حضور مسئولین استان و فعالین عرصه جهادی و احسان و نیکوکاری در دفتر امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه و مقام معظم رهبری در استان یزد صورت پذیرفت.

به گزارش روابط عمومی ستاد، در مراسمی با حضور امام جمعه و نماینده محترم ولی‌فقیه و مقام معظم رهبری در استان ، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و دیگر مسئولین مدعو از سایر نهادهای وابسته، از 20 نفر از فعالین عرصه جهادی و احسان و نیکوکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره تجلیل بعمل آمد.

آیت الله ناصری امام جمعه محترم یزد در این مراسم با بیان اینکه ما معتقدیم انقلاب اسلامی شروع انقلاب حضرت مهدی عج است، اظهار کرد: هر فردی که در این مسیر باشد مسیر خدا و هدایت شده است و استقرار این انقلاب را باید رقم بزند. همچنین ایشان از لزوم ترویج جهادهای مردمی برای استمرار انقلاب اسلامی یاد کرد و گفت: ستاد فرمان امام در این قصه ها موفق بوده و اقدامات خوبی داشته است و انصافا برخی از مشکلات اساسی کشور را به واسطه همین جهادها حل کرده است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای گسترش این جهادها باید در جذب نیروهای تازه نفس و جوان و نوجوان زمینه سازی کنید و ایده های رهبری را گسترش دهید.

علی اکبر محمد پناه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ضمن ارائه گزارشی کامل و جامع از فعالیتها و اقدامات صورت گرفته در این چند سال اخیر از زحمات کلیه عزیزان تقدیر و تشکر نمود و افزود: ستاد اجرایی اولین دستگاهی است که تلاش کرده تا در زمان بروز مشکلات به عنوان اولین دستگاه ورود کند و بنیاد احسان به عنوان یکی از مراکز وابسته به ستاد فرمان امام توسط سمن‌ها و هیات‌های مذهبی در امر خیر مشارکت وسیعی را دارند. 

کد خبر 3534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =