توزیع ۳۰۰ هزار بسته معیشتی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان/ اعلام آمادگی جهت ساخت ۵ هزار واحد مسکونی در استان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در لرستان با بیان اینکه از ابتدای بحران کرونا بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی توزیع شده است گفت: این ستاد آمادگی دارد تعداد واحدهای مسکونی در حال ساخت خود را به شرط همکاری مسئولین استان به ۵ هزار واحد مسکونی افزایش دهد.

حامد ویس کرمی در رزمایش احسان و همدلی  با هدف اهدا بسته معیشتی به محرومین مناطق کم برخوردار استان  و همچنین  تجهیز ۹ خانه کشتی در استان لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام اظهار داشت: از ابتدای  همه گیری ویروس منحوس کرونا تا کنون بیش از ۳۰۰ هزار بسته معیشتی، پروتئینی، مشق احسان، لوازم التحریر و بسته‌های بهداشتی در سطح استان لرستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) بین نیازمندان توزیع شده است. 
وی افزود: خوشبختانه روز به روز  از قدرت ویروس منحوس  کرونا کاسته می شود، اما تا روزی که این ویروس در جامعه وجود دارد قطعا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در کنار گروه های مردمی و سایر نهادهای انقلابی همچون سپاه و کمیته امداد حضور خواهد داشت. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان با اشاره به طرح  نهضت ملی مسکن، عنوان کرد: طرح نهضت ملی مسکن یکی از طرح های ویژه است که در استان لرستان اجرا می‌شود، که در این راستا توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان  در حال حاضر یک هزار و ۲۱۵ واحد را با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا دارد.

ویس کرمی تصریح کرد: تنها پروژه اقدام ملی مسکن در استان لرستان  پروژه هایی است که توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حال ساخت است و این ظرفیت را اعلام کرده ایم  که تا سقف ۵ هزار واحد  به شرطی که  با همراهی مسئولان استانی زمین مورد نیاز را در اختیار ما قرار بگیرد ورود کنیم که متاسفانه تاکنون همکاری لازم صورت نگرفته است. 

وی  در رابطه با مسکن محرومین  تصریح کرد:  در استان لرستان حدود ۵ هزار و ۴۰۰ مسکن محرومین با مشارکت  بسیج  سازندگی سپاه، کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حال  احداث است و تاکنون بیش از ۴ هزار واحد در اختیار متقاضیان در نقاط محروم  و سیل  زده قرار گرفته است. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان: امروز بیش از ۲۴۰ پروژه عمرانی و زیر بنایی با اعتباری بالغ بر  هزار و ۱۱هزار میلیارد ریال توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان در حال اجرا است. 

ویس کرمی بیان کرد: طرح جهش تولید یک طرح کم نظیر است که در استان در حال اجرا است که براساس این طرح ۲۳۵ هزار هکتار از دیم زارهای استان و بیش از ۲۴ هزار کشاورز را در هزار و ۵۱۴ روستای استان تحت پوشش با هدف تامین امنیت غذایی کشور و ارتقاء تولید داخلی  قرار داده است. 

وی اظهار داشت:  براساس  اجرای ۵ ساله طرح جهش تولید با بیش از ۴۵ میلیارد تومان منابع مالی حدود ۲۵ تا  ۳۰ درصد افزایش تولید در استان داریم و پس از ۵ سال به پایداری تولید در سطح استان خواهیم رسید. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان افزود: در آینده نیز اجرای طرح باغات مُثمر  درسطح باغات مناطق محروم استان و منابع ملی  در استان اجرا می شود. 


ویس کرمی در رابطه با اشتغالات اجتماع محور عنوان کرد:  بالغ بر ۵۱۴ میلیارد  تومان تسهیلات  اشتغال محور در ۷۴۵ روستا پرداخت ومنجر به افتتاح بیش از ۱۳ هزار طرح  در استان شده است. 

وی بیان کرد: در اشتغال های بنگاه محور و واحد های تولیدی بیش از ۲۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در استان پرداخت و سرمایه گذاری انجام شده که استان  دوم کشور هستیم. 

ویس کرمی با بیان اینکه اهدا ویلچر به همه کودکان  معلول استان را از جمله  اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان است و گفت:  آزاد  سازی  کلیه زندانیان زیر ۲۰ میلیون تومان از دیگر اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در لرستان است که براساس  یک طرح جدید چنانچه اداره کل زندان های استان همکاری کنند  برای شب عید  کلیه زندانیان محکوم مالی غیر عمد و همچنین زندانیان عمد ناشی از فقر تا۴۰ میلیون تومان اعم از جزای نقدی و یا بدهی حقوقی آزاد خواهند شد. 

وی تصریح  کرد: طی یکسال گذشته بیش از ۵۰۰ فقره جهیزیه به زوج های جوان  نیازمند لرستانی و همچنین تجهیز بیش از ۳۰ خانه ورزش، ۹ خانه کشتی  توسط ستاد  اجرایی فرمان امام(ره) انجام شده است.

کد خبر 3558

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =