امام جمعه بوشهر: محرومیت‌ زدایی از اهداف مهم گروه‌های جهادی است

بوشهر- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: خدمت به محرومان از ماموریتهای مهم گروه‌های جهادی و فعالان عرصه احسان و نیکوکاری است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز پنج‌شنبه به نقل از آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در آئین تجلیل از فعالان جهادی، احسان و نیکوکاری استان بوشهر افزود: گروه‌های جهادی و فعالان عرصه احسان و نیکوکاری ضمن محرومیت‌زدایی در توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی اضافه کرد: محرومیت‌زدایی از اهداف مهم خیران و فعالان عرصه جهاد، احسان و نیکوکاری است و این گروه‌ها در توسعه و پیشرفت جامعه اسلامی نقش‌آفرینی می‌کنند.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه نقاط محروم و افراد نیازمند برای برخی از مردم ناشناخته است تصریح کرد: خدمت جهادگران آثار بسیاری در جامعه دارد از این نظر جهادگران بسترهای کار خیر را برای رسیدگی به همه نیازمندان در جامعه فراهم کرده‌اند.

وی تصریح کرد: خدمت به مردم نیازمند از ویژگی فعالیت گروه‌های جهادی است که نزد پروردگار از جایگاه و منزلت بسیار ارزشمندی برخوردار است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر گفت: این ستاد در راستای محرومیت زدایی و کمک به محرومان تاکنون ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه کرده است.

سید محمد حسن تقی زاده افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا در این مدت دهها هزار کیلو انواع مایحتاج ضروری مردم از قبیل گوشت گوسفندی، مرغ، حبوبات،  روغن، رب گوجه فرنگی، قند، شکر، تن ماهی، برنج توزیع هزاران بسته  کیف و نوشت افزار، بسته‌های بهداشتی، ماسک، آبگرمکن، مخزن‌های آب توزیع شده است.

وی بیان کرد: همچنین اجرای طرح‌هایی مانند لبخند احسان،  اعزام تیم‌های پزشکی، کمک به سیل زدگان و زلزله زدگان و میلیاردها تومان اهدای وسایل مورد نیاز بیماران کرونایی به بخش درمان استان را از جمله دیگر اقدامات انجام شده در یکسال گذشته از سوی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با مشارکت گروه‌های جهادی عنوان کرد.     

کد خبر 3571

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =