خبر ذخیره‌سازی شده توسط سردبیر گیلان (gilan@setad.ir) در تاریخ ۰۱۰۱۱۵-۱۳:۲۲

توزیع ۶ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی امام در گیلان  رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان، از توزیع ۶۰۰۰ بسته معیشتی بین اقشار کمتر برخوردار سطح استان خبر داد و تصریح کرد: این بسته ها در ادامه ۱۴۰ هزار بسته معشتی است که از آغاز شیوع کرونا تاکنون در استان گیلان توزیع شده است.

توزیع ۶ هزار بسته معیشتی توسط ستاد اجرایی امام در گیلان 

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در گیلان، از توزیع ۶۰۰۰ بسته معیشتی بین اقشار کمتر برخوردار سطح استان خبر داد و تصریح کرد: این بسته ها در ادامه ۱۴۰ هزار بسته معشتی است که از آغاز شیوع کرونا تاکنون در استان گیلان توزیع شده است.

محمد کرمی در حاشیه توزیع بسته های معیشتی  اظهار کرد: در آستانه ولادت باسعادت امام زمان(عج) و نیمه شعبان، فاز دوم از مرحله ششم رزمایش همدلی و مواسات بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) را در استان گیلان برگزار کردیم.

وی از توزیع ۶۰۰۰ بسته معیشتی بین اقشار کمتر برخوردار سطح استان خبر داد و تصریح کرد: این بسته ها در ادامه ۱۴۰ هزار بسته معشتی است که از آغاز شیوع کرونا تاکنون در استان گیلان توزیع شده است.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در گیلان، ارزش تقریبی این بسته ها را حدود دو میلیارد تومان دانست و خاطرنشان کرد: هر بسته حاوی کالاهای اساسی از جمله برنج، قند و شکر، روغن، ماکارونی، تن و حبوبات است که بین خانوارها توزیع می شود.

کد خبر 3636

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =