شورای اشتغال شهرستان چرام برگزار شد

با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد و فرماندار شهرستان چرام جلسه شورای اشتغال شهرستان تشکیل شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد، جلسه شورای اشتغال شهرستان چرام با حضور مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد،فرماندار شهرستان چرام ، امام جمعه شهرستان و مدیران ادارت شهرستان و مجری طرحهای اشتغالزایی بنیاد برکت برگزار گردید. 

شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد از فرماندار چرام بابت تشکیل اولین جلسه کمیته اشتغال و دعوت از کار آفرینان برای اولین بار در جلسه تشکر و قدردانی کرد و ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد برکت خواستار همراهی بیشتر ادارات همکار و بانکهای عامل شد.

وی گفت: رویکرد مجموعه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال آینده  علاوه بر حمایت از مشاغل خرد و خانگی، راه اندازی مشاغل کارگاهی و خانوادگی می باشد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به رسالت بنیاد برکت گفت: توانمندسازی ،کمک به زیر بنای فرهنگی ،سلامت و محرومیت از مهترین رسالت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) است. 

وی اظهار کرد: لیست های متقاضیان ضمن نظارت دقیق متناسب با عدالت به بانک ها معرفی میگردند، لذا می طلبد بانک های شهرستان در سال جدید نهایت همکاری را انجام دهند . 

نادری ضمن تشکر از همه ادارات و بانکهای عامل خواستار همراهی بیش از پیش با مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره)  شد و گفت: انتظار داریم و امیدواریم که مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) همانند گذشته بتواند در سال جدید در تولید و اشتغال گام های بهتری بردارد .

وی در پایان ضمن اعلام آمادگی در پرداخت تسهیلات و همکاری با شهرستان گفت:طرح جدید اشتغال زایی در دست اقدام حمایت و تسهیلات طرح شتر مرغ پرداخت می‌شود. 

در ادامه جلسه سید عبدالرحمان توفیقیان فرماندار چرام ضمن اعلام آمادگی و همراهی با بنیاد برکت اعلام‌ داشت:برای ایجاد اشتغال در سطح شهرستان باید ابتدا پتانسیل های موجود شناسایی گردد و سپس به افراد متقاضی اشتغالزایی در خصوص کارآفرینی آموزش های لازم ارائه گردد و بعد از آن حمایت های لازم از این افراد جهت ایجاد اشتغال پایدار انجام شود .

وی افزود:خوشبختانه در طول این چند سال خدمات بسیاری در این زمینه در شهرستان انجام گرفته است که امیدواریم در سال جدید تولید دانش بنیان و اشتغال زایی بعنوان ضرورت مورد توجه قرار گیرد و افق های جدیدی گشوده شود.

فرماندار چرام اظهار داشت: همه تلاشمان را برای آسان کردن اخذ تسهیلات و ارایه خدمات برای متقضیان دانش‌بنیان به کار خواهیم گرفت تا راه‌اندازی، برای تولید و اشتغال‌آفرینی شتاب بگیرد.

توفیقیان گفت:در بخش خصوصی شرکت دنا صنعت، تولید زیتون و شترمرغ فعالیت ها و کمک زیادی به شهرستان انجام گرفته که انتظارداریم مورد توجه و حمایت ویژه قرار گیرند .

 فرماندار چرام ادامه داد:موسسه قلم چی و پارک علم و فناوری فعال هستند و به زودی صندوق کار آفرینی امید در راستای شعار سال فعالیت خود را شروع خواهد کرد .

وی ادامه داد: زمینه‌های مختلف تولید در شهرستان وجود دارد که باید با همکاری شرکت‌های دانش‌بنیان نسبت به تحقق شعار امسال، تلاش جهادی صورت گیرد.

رئیس جلسه کمیته توسعه اشتغال با تشکر از همکاری بانک ها گفت:مقرارت حاکم بر بانک ها نمی تواند تسهیلات لازم را پرداخت نمایند که انتظار داریم بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی همکاری بیشتری داشته باشند.

کد خبر 3652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =