اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان طالقان در سال جدید برگزار شد

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) البرز و غرب استان تهران ، اولین جلسه کارگروه اشتغال شهرستان طالقان با حضور مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت ستاد ، روسای ادارات و مسئولین مرتبط با حوزه اشتغال برگزار شد.

در ابتدا جلسه آقای  سعیدی فر سرپرست اداره کار و امور اجتماعی شهرستان های ساوجبلاغ و طالقان گزارش کلی از برنامه ها و اهداف تعیین شده برای سال ۱۴۰۰ شهرستان طالقان و میزان تحقق آن را تبیین نمود و برنامه های مصوب سال جاری نیز ارایه شد. همچنین هر  یک از ادارات  ضمن ارایه گزارش عملکرد خود در حوزه اشتغال به تشریح برنامه های مصوب در سال جاری پرداختند. 

در ادامه مهندس صبوری مجری طرح های اشتغال‌زایی بنیاد برکت استان البرز ضمن ارایه گزارش تفصیلی از اقدامات انجام شده توسط بنیاد برکت در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ ، اولویت‌های سال ۱۴۰۱ مجموعه را تبیین کرده و ضمن اشاره به  توانمندی های شهرستان در حوزه گیاهان دارویی ، باغداری ، گردشگری و بوم گردی خواستار اهتمام و همراهی ویژه  سایر ارگان ها در فراهم کردن بسترهای مناسب و تسهیل فرآیند های این گونه کسب و کار شد.

در انتها فرماندار محترم جناب اقای دکتر مهدوی ضمن تقدیر و تشکر ویژه از مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد برکت ، خواستار توجه ویژه به تعاونی های روستایی شهرستان شدند.

کد خبر 3696

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =