اهدای بیش از ۲ تن گوشت گوسفندی تولید داخل به دانشگاه علوم پزشکی توسط ستاد اجرایی فرمان امام(ره)

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان بوشهر از اهدای ۲۱۰۰ کیلوگرم گوشت گوسفندی تولید داخل به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمدحسن تقی‌زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر عصر دوشنبه در جمع خبرنگاران با گرامی داشت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماه مهمانی خداست و باید بیشترین بهره معنوی را از این ماه عزیز ببریم.

وی افزود: کمک به نیازمندان و افراد مستضعف یک فرهنگ اسلامی است و در جامعه اسلامی، همه موظفیم در حد توان و ظرفیت موجود در این راستا اهتمام ورزیم.

تقی‌زاده با اشاره به اهدای بیش از ۲ تن گوشت گوسفندی به دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: اهدای گوشت‌های فوق همگی از تولیدات داخلی در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخل بوده است و ۲۱۰۰ کیوگرم، ظرف روز جاری به منظور حمایت از بخش درمان به دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر اهدا شد.

وی یادآور شد: ارزش گوشت‌های موردنظر حدود دو میلیارد ریال است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان بوشهر بیان کرد: تاکنون در چندین مرحله ۱۰ هزار ماسک N۹۵ برای کادر درمان و همچنین ۲۰۰۰ بسته ماسک و محلول ضد عفونی کننده، ۲۵ دستگاه کپسول اکسیژن بزرگ، ۸ دستگاه بای پپ کمک تنفسی، ۵۰۰۰ عدد کیت تشخیص فوری کرونا و ده‌ها هزار بیسکویت و آب معدنی به این دانشگاه در راستای استفاده در مبارزه با بیماری کرونا اهدا شده است.

تقی زاده ارزش موارد اهدایی به دانشگاه را مجموعاً پنجاه و دو میلیارد ریال اعلام کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان بوشهر افزود: به زودی توزیع مرحله هشتم بسته‌های معیشتی برای خانواده‌های آسیب دیده از کرونا آغاز خواهد شد.

کد خبر 3753

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =