۷۰ زندانی جرائم غیرعمد گلستانی در ماه مبارک رمضان آزاد می‌شوند

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان قرار است ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد توسط این ستاد آزاد شوند

محمدمهدی سلمانزاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: براساس تفاهم‌نامه بین اداره کل زندان‌های گلستان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان قرار است در ایام ماه مبارک رمضان ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد به ارزش ریالی ۲۱۸ میلیون تومان که مبلغ آن پرداخت شده در استان آزاد شوند.

وی گفت: برای کمک به زندانیان و خانواده‌های آنها قرار شد این‌ ستاد زمینه اشتغال آنها را فراهم کند، در زندان‌ها، اداره کل با جذب سرمایه‌گذار و معافیت آنها از بیمه و مالیات و پرداخت تسهیلات به سرمایه‌گذاران توسط این ستاد، زمینه اشتغال زندانیان فراهم شده و آنها در حین گذراندن دوران محکومیت خود می‌توانند درآمدی کسب کنند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان خاطرنشان کرد: همچنین اعضای خانواده درجه یک زندانیان که حرفه و کسبی را آموزش‌دیده اما سرمایه لازم برای ایجاد کسب و کار ندارند با توجه به شرایطی که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) دارد می‌توانند از تسهیلات این ستاد بهره‌مند شوند.

سلمانزاده ادامه داد: همچنین در ایام مبارک رمضان تعداد ۲۶۷ بسته معیشتی شامل برنج، تن ماهی، حبوبات، ماکارونی، قند و شکر و غیره مجموعا به ارزش ۱۳۰ میلیون تومان بین خانواده نیازمند زندانیان گلستان توزیع شد.

وی عنوان کرد: از زمان شیوع بیماری کرونا تاکنون تعداد ۲۳۰ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش «همدلی و احسان» از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  استان به ارزش ۴۶ میلیارد تومان تهیه و توسط گروه‌های جهادی بین خانواده‌های نیازمند گلستانی توزیع شده است.

کد خبر 3759

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =