30 هزار راس دام سبک در دو ماهه پایانی سال توسط هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی تامین و کشتار و جهت تنظیم بازار به وزارت جهادکشاورزی تحویل شد

30 هزار راس دام سبک در دو ماهه پایانی سال 1400 توسط هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و تامین و کشتار و در قالب همکاری درطرح تنظیم بازار گوشت قرمز به شرکت پشتیبانی امور دام کل کشور تحویل گردید.

 30 هزار راس دام سبک در دو ماهه پایانی سال 1400 توسط هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تامین و کشتار و در قالب همکاری درطرح تنظیم بازار گوشت قرمز به شرکت پشتیبانی امور دام کشور تحویل گردید.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ؛  طی تفاهم  صورت گرفته بین ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و وزارت جهاد کشاورزی ، در دو ماهه پایانی سال 1400، تعداد 30 هزار راس دام سبک تامین و کشتار گردیده که مجموع گوشت تولیدی به مقدار 1200 تن بوده و تحویل شرکت پشتیبانی امور دام کشور شده که این فرآیند به جهت همکاری با وزرات جهاد کشاورزی در تنظیم بازار گوشت قرمز در ایام منتهی به نوروز بوده است.

دکتر محمد علی مشیدی مدیرعامل شرکت زرین کشت پایدار زرندیه ضمن تایید خبر فوق افزود:
 سال قبل با تفاهم صورت گرفته بین هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و شرکت پشتیبانی امور دام کشور برای اولین بار گوشت را به صورت دام زنده سبک و سنگین ذخیره سازی نموده است که در سنوات قبل گوشت قرمز به صورت منجمد ذخیره سازی می گردید.

وی افزود : در این طرح تهیه و تامین دام سبک و سنگین و تحویل تا درب کشتارگاه  بر عهده هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) بوده  و کشتار دام های تحویلی و مدیریت توزیع در میادین استان تهران و مراکز منتخب مورد تایید اتحادیه بر عهده شرکت پشتیبانی امور دام کل کشور بوده است .

مدیرعامل شرکت زرین کشت پایدار زرندیه افزود : امید است با ادامه طرح های مشارکتی مشابه و با افزایش تولید و توزیع ، مشکلات اخیرناشی از شایعات و تلاطم های معمول بازار و افزایش قیمت های اخیر به زودی برطرف شده و قیمت ها به شرایط مطلوبی جهت مصرف کنندگان برسد.

پایان خبر/

کد خبر 3817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =