فوتبال خیابانی جام شهدای ۱۵ خرداد در مناطق هدف استان البرز برگزار می شود

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، جام شهدای ۱۵ خرداد با محوریت خانه های احسان و ذیل قرارگاه اجتماعی استان البرز در حال برگزاری می باشد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز در توضیح این مسابقات گفت: این مسابقات با هدف نشاط و استعداد یابی در دو رده سنی نوجوان و جوان در مناطق هدف طرح تحول و توانمندسازی محلات و با محوریت خانه های احسان برگزار می شود که اولین مرحله و افتتاحیه این دوره از مسابقات در روز جمعه مورخه ۱۴۰۰/۲/۳۰  در شهرک امیرالمؤمنین علیه السلام کمالشهر برگزار گردید.

پورسلیمانی در ادامه بیان داشت: در ابتدا تیم ها در سطح محلات مسابقه می دهند و تیم های اول رده های سنی محلات ، در سطح استان با هم مسابقه می دهند و بعد از آن در سطح کشور با یکدیگر به رقابت می پردازند.

ایشان ضمن تشکر از نیروهای مردمی و گروههای جهادی و خصوصا مسؤولین و دست اندرکاران خانه های احسان که در  برگزاری این مسابقات همکاری و فعالیت بسیار خوبی با ستاد داشته اند، افزود : فرایند استعداد یابی در جریان این مسابقات مورد توجه مسؤولین برگزار کننده قرار دارد.

کد خبر 3950

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =