مسابقات فوتبال خیابانی «جام شهدای 15 خرداد» در استان یزد برگزار شد

جام شهدای ۱۵ خرداد محله صدرآباد یزد در مراسمی با حضور محمدپناه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ، با اهدای جام و جوایز به تیم های برتر در استان به کار خود پایان داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد ، به‌مناسبت گرامی‌داشت یاد شهدای ۱۵ خرداد، مسابقات فوتبال خیابانی با هدف کشف استعدادهای ورزشی و ایجاد نشاط اجتماعی در دو رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال و ۱۵ تا ۱۸ سال برگزار شد.

 محمدپناه افزود : ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) جهت ایجاد تحول و توانمندسازی و کاهش آسیب های اجتماعی و استعداد یابی محلات کمتر برخوردار در سطح کشور، ۱۱۰ محله را شناسایی و با تاسیس خانه احسان در محلات هدف ، آسیب های اجتماعی و استعداد ها را بصورت ریشه ای و مویرگی شناسایی می نماید.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان گفت : برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی تحت عنوان جام شهدای ۱۵ خرداد در محلات مذکور در سطح استان یزد ( محله صدرآباد یزد، محله سلمان مهریز ،محله علی آباد میبد، محله رباط پشت بادام و محله هادی آبادهرات ) باعث ایجاد شور و نشاط در خانواده اهالی این محلات شده که با استقبال بسیار خوبی همراه بود.

 در پایان به تیم های اول و دوم در دو رده سنی ۱۲تا۱۵ سال و ۱۵تا۱۸ سال با اهدای جام و مدال و لباس ورزشی و کارت هدیه تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 4012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =