مرحله هشتم رزمایش همدلی و احسان در استان سمنان برگزار شد

سمنان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان سمنان با بیان اینکه مرحله هشتم رزمایش احسانه (همدلی و احسان) در استان اجرا شد، گفت: چهار هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در این طرح توزیع شد.

حامد احمدی در مراسم آغاز به کار مرحله هشتم رزمایش همدلی و مواسات احسانه استان سمنان به میزبانی مسجد الزهرا(س) سمنان بیان کرد: این مرحله نیز با توزیع بسته های معیشتی در بین محرومان استان برگزار شده است.

وی با بیان اینکه توزیع جهیزیه بین نیازمندان دم بخت از دیگر بخش های این رزمایش است، تاکید داشت: این بسته ها و کمک معیشت ها بین نیازمندان و آسیب دیدگان در سراسر شهرها و روستاهای استان توزیع خواهد شد.

ایشان در ادامه افزود: در این مرحله 4200 بسته کمک معیشتی شامل برنج ، روغن ، رب ، ماکارونی ، حبوبات ، قند و ... به ارزش هر بسته 6 میلیون ریال و 25 سری جهیزیه به ارزش هرسری 250میلیون ریال در سطح استان توزیع خواهد شد.

استاندار سمنان نیز در این مراسم و در سخنانی کوتاه با بیان اینکه باید به مجموعه ی نهادهای حمایتی استان در اجرای طرح مواسات و کمکهای مومنانه تبریک گفت و از تلاش دلسوزانه آنها قدردانی کرد، گفت: توزیع این میزان بسته کمک معیشتی و همچنین تامین جهیزیه برای زوج های جوان کم برخوردار نشان از همراهی و همدلی مردم در تمام عرصه ها است.

سید محمد رضا هاشمی بیان کرد: مردم استان سمنان در تمامی زمینه ها با دستی گشاده و سخاوتمند همراهی و در راستای رفع محرومیت تلاش کردند.‌

کد خبر 4096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =